Rytme 9 mdr i dagplejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
4 svar
1 synes godt om
22. oktober 2014

missehxx

Hej Piger. Hvordan sover jeres børn på omkring 8-9-10 mdr i dagplejen?

Hvornår sover de til formiddag (hvis de gør det), og hvad tid sover de til middag?

Tænker på at når Marius starter i dagpleje vil han være knap 9 mdr, og komer til at sove til middag fra 12-14-14:30 og så er der alligevel 5 timer til han skal i seng (kl 19). Kan de godt holde sig vågne og glade så længe i den alder?

På forhånd tak for hjælpen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2014

De3Guldklumper

Min startede 1 oktober i dp - og hun blev 9 mdr den 11 okt.

Hendes rytme ser sådan ud - sover formiddag fra 7.30 -9

hun bliver lagt til middag mellem 12-13 og sover så alt mellem halvanden til tre timer. det er meget forskelligt.

Altså når vi når kl 17-18 stykker så er hun jo ved at være træt og brugt. hænger gerne lidt på arm men hun holder sig fint vågen indtil hun bliver puttet mellem 19 og 19.30..

Anmeld

22. oktober 2014

missehxx

De3Guldklumper skriver:

Min startede 1 oktober i dp - og hun blev 9 mdr den 11 okt.

Hendes rytme ser sådan ud - sover formiddag fra 7.30 -9

hun bliver lagt til middag mellem 12-13 og sover så alt mellem halvanden til tre timer. det er meget forskelligt.

Altså når vi når kl 17-18 stykker så er hun jo ved at være træt og brugt. hænger gerne lidt på arm men hun holder sig fint vågen indtil hun bliver puttet mellem 19 og 19.30..

Okay tak for svar ��

Anmeld

22. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

9 mdr - op kl 6.30-7 - lur fra 8.30-9.30ca - lur fra 12-15 - sove til nat 18.30

Anmeld

23. oktober 2014

CroQuis

Min datter er 9½ mdr. Hun starter indkøring om 1 måned og helt om 1½ måned.

Pt sover hun 12-13 timer om natten og sover middagslur kl. 11.30 og ca. 2 timer frem. Længere sover hun ikke.
Hun holder sig ok til kl 19 hvor hun kommer i seng, men den sidste times tid kan hun godt være lidt pyldret.

Det er muligt at hun vil få brug for en formiddagslur i vuggestuen, når hun begynder at skulle op omkring kl 6, i så fald ligger den lur ved 9-tiden, så vidt jeg er informeret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.