Hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej tøser! Jeg er stoppet på p-piller har haft en rigtig mens. med en cyklus på 38 dage, jeg har forventet mens d. 7 november, men jeg begyndte i torsdags d. 16/10 at pletbløde, der var ingen ting fredag/lørdag, men det kom så igen søndag, og har det stadig i dag tirsdag, det er brunt og kommer kun om dagen ved middagstid, når jeg er på wc kan jeg kun ane en lille rød plet, men har læst et sted af det kunne være pga. Graviditet, men hvis det blev ved kunne det var andre sygdomme fx æggestokke kraft, tog en test søndag, men var negativ! Er 18 år, hvad tror I? Og hvad ville I gøre? 

Håber på jeres hjælp, da jeg er lidt nervøs for siturationen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2014

Bak

Det er fuldstændig normalt at have ændret blødningsmønster inkl pletblødninger efter stop af P-piller. Du skal ikke være nervøs. Det kan også være graviditet, det kan en test afsløre

Anmeld

21. oktober 2014

Bak

Anonym skriver:

Hej tøser! Jeg er stoppet på p-piller har haft en rigtig mens. med en cyklus på 38 dage, jeg har forventet mens d. 7 november, men jeg begyndte i torsdags d. 16/10 at pletbløde, der var ingen ting fredag/lørdag, men det kom så igen søndag, og har det stadig i dag tirsdag, det er brunt og kommer kun om dagen ved middagstid, når jeg er på wc kan jeg kun ane en lille rød plet, men har læst et sted af det kunne være pga. Graviditet, men hvis det blev ved kunne det var andre sygdomme fx æggestokke kraft, tog en test søndag, men var negativ! Er 18 år, hvad tror I? Og hvad ville I gøre? 

Håber på jeres hjælp, da jeg er lidt nervøs for siturationen 

Og hvis du først har testsag 7. Nov. (Forventet mens), så vil en test være spildt nu, det er alt for tidligt

Anmeld

22. oktober 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for dit svar, det hjalp rigtig meget, man kan jo gøre sig selv helt forvirret og bange når man hører om alt det kraft 

Anmeld

22. oktober 2014

Bak

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar, det hjalp rigtig meget, man kan jo gøre sig selv helt forvirret og bange når man hører om alt det kraft 

Ja, men det er jo heldigvis de færreste, der bliver ramt af det

Din alder taget i betragtning er din risiko minimal. Det er langt mere sandsynligt, at det skyldes dit p-pille-stop.

Held og lykke med at blive gravid, hvis det er det, der er planen for dig Du er jo i hvert fald ung, så der skulle være gode chancer

Anmeld

22. oktober 2014

Anonym trådstarter

Det er det vi prøver på i hvert fald, så håber det lykkes og det er grunden til pletblødning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.