Drengenavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2014

lineog4

Jeg ville helt klart vælge Oliver af de 2. For mig er Liam lidt et De Unge Mødre-agtigt navn  (selvom jeg ikke ser DUM faktisk ikke ved, hvad deres børn hedder )

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/07/12/105501.htm

Griner - endelig kan jeg gå for at være ung  Fik en Liam i 2007 hvor det endda blev slået op om hvorvidt det var godkendt da han skulle navngives og ja var 33 år selv næsten 34.... 

Men trods for populariteten har jeg stadig til gode at møde endnu en Liam, hvor jeg synes fx Oliver ja der er 4 i børnehaven, 2 i sønnens klasse, 3 i min klasse, men det er jo nok fordi det er de "nye" bærn der får navnet Liam og dem 4-9 der hed Oliver.

og må også skynde mig at sige det absolut ikke var pga LOC, men historien var det var Lia med m.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2014

EAF

Cat93 skriver:

Tak for svar  Vi ar også snakket lidt om William 

Det er bestemt også et dejligt navn 

Anmeld

22. oktober 2014

Jj1709

Min favorit navneliste i øjeblikket er:

Liam-Sander 

Storm-vitus

Sebastian og Norr 

Anmeld

22. oktober 2014

MissFreja

Jeg ved ikke hvad der gemmer sig i maven endnu, men min kæreste og jeg har snakke om, Theodor, Falke, Bertram, Filip, Frederik og Oscar 

Anmeld

22. oktober 2014

Frk_Louise

lineog4 skriver:

Griner - endelig kan jeg gå for at være ung  Fik en Liam i 2007 hvor det endda blev slået op om hvorvidt det var godkendt da han skulle navngives og ja var 33 år selv næsten 34.... 

Men trods for populariteten har jeg stadig til gode at møde endnu en Liam, hvor jeg synes fx Oliver ja der er 4 i børnehaven, 2 i sønnens klasse, 3 i min klasse, men det er jo nok fordi det er de "nye" bærn der får navnet Liam og dem 4-9 der hed Oliver.

og må også skynde mig at sige det absolut ikke var pga LOC, men historien var det var Lia med m.

Jeg sad lige netop og tænkte.. Gad vide om det er L.O.C, der har haft så stor effekt på alle de piger, der får og har fået børn inden for de sidste par år  

Anmeld

22. oktober 2014

Cat93

Frk_Louise skriver:

Jeg sad lige netop og tænkte.. Gad vide om det er L.O.C, der har haft så stor effekt på alle de piger, der får og har fået børn inden for de sidste par år  

haha  Ja det kan godt ske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.