Plakater

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.242 visninger
10 svar
1 synes godt om
21. oktober 2014

tine1985

Hej piger,

Jeg skriver lige herinde da jeg tidligere har haft stor succes med at få feedback, fra jer, på mine kreative projekter.

Denne gang er jeg gået all in og har brugt alt min (meget spinkle mængde) tid for mig selv, her på barsel med vores andet barn, på at kreaere en serie plakater. Tanken er at de skal kunne fungere både på børneværelset og i dagligstuen. De taler nok mest til kvinder med en lidt minimalistisk stil. Så hvis nogen af jeg går meget op i indretning og har netop den stil, kunne jeg rigtig godt tænke mig at spørge jer om i mener at jeg har ramt bare en lille smule rigtigt?

I finder dem her

http://justspotted.dk/collections/marble-animals

På forhånd tusind tak!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2014

Frk_Louise

tine1985 skriver:

Hej piger,

Jeg skriver lige herinde da jeg tidligere har haft stor succes med at få feedback, fra jer, på mine kreative projekter.

Denne gang er jeg gået all in og har brugt alt min (meget spinkle mængde) tid for mig selv, her på barsel med vores andet barn, på at kreaere en serie plakater. Tanken er at de skal kunne fungere både på børneværelset og i dagligstuen. De taler nok mest til kvinder med en lidt minimalistisk stil. Så hvis nogen af jeg går meget op i indretning og har netop den stil, kunne jeg rigtig godt tænke mig at spørge jer om i mener at jeg har ramt bare en lille smule rigtigt?

I finder dem her

http://justspotted.dk/collections/marble-animals

På forhånd tusind tak!!

Jeg synes, de er rigtig flotte. Det ser godt ud, at der er lidt "struktur" på selve dyrene 

Synes måske godt, at der kunne være flere forskellige baggrundsfarver. Måske pastelfarver - gul, lilla, grøn? Synes de blå/grå toner bliver lidt kedelige, når dyrene er sort/hvid..

Anmeld

21. oktober 2014

Billemyre

Super fede!
Lidt i stil med de ultra populære Zoo plakater - men stadig med egen og mere strømlinet streg 

Anmeld

21. oktober 2014

tine1985

Frk_Louise skriver:

Jeg synes, de er rigtig flotte. Det ser godt ud, at der er lidt "struktur" på selve dyrene 

Synes måske godt, at der kunne være flere forskellige baggrundsfarver. Måske pastelfarver - gul, lilla, grøn? Synes de blå/grå toner bliver lidt kedelige, når dyrene er sort/hvid..

Tak skaldu have! Har også overvejet flere farver. Vil nogle efterårsfarver være ok tror du. Måske noget mørkegrønt eller bordoux?

Anmeld

21. oktober 2014

tine1985

Billemyre skriver:

Super fede!
Lidt i stil med de ultra populære Zoo plakater - men stadig med egen og mere strømlinet streg 

Tak!

Anmeld

22. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Super fede - er især vild med elefanten

Anmeld

22. oktober 2014

Frk_Louise

tine1985 skriver:

Tak skaldu have! Har også overvejet flere farver. Vil nogle efterårsfarver være ok tror du. Måske noget mørkegrønt eller bordoux?

Ja, og måske en orange? 

Tænkte bare, at man ser pastelfarver mange steder lige nu i indretning. Og jeg synes de er gode til børneværelser.

Anmeld

22. oktober 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår

De er rigtig fine!  

Synes især at zebraen er yndig. Herhjemme ville de dog nok passe bedst på børneværelserne

Anmeld

22. oktober 2014

tine1985

mor:) skriver:

Super fede - er især vild med elefanten

Det er også den som sælger bedst ind til videre

Anmeld

22. oktober 2014

tine1985

Frk_Louise skriver:

Ja, og måske en orange? 

Tænkte bare, at man ser pastelfarver mange steder lige nu i indretning. Og jeg synes de er gode til børneværelser.

Er helt enig i at pasteller er meget anvendt lige nu, vil bare gerne forsøge at skille mig lidt ud. Men umiddelbart er det nok pasteller som passer bedst ind i de fleste børneværelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.