Vivus ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
7 svar
2 synes godt om
21. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nogle der har lånt hos vivus ? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2014

ModerNatur

Niks.. DONT DO IT!! 

Hvis økonomien skrænter, så henvend dig i din bank, og få en lavere rente, og måske rådgivning i forhold til en løsning på længere sigt ��

Anmeld

21. oktober 2014

hesøth

ALDRIG!!!

Anmeld

21. oktober 2014

Mama85

Godt råd: lad vær! De forskellige Quick-lån bør man nok holde sig laaaaangt fra med de tårnhøje renter de har, hvis du har mulighed for at undgå det eks. Ved at gå til din egen bank, eller har familie der kan hjælpe, så gør hellere det! 

Anmeld

21. oktober 2014

hesøth

Eller prøv: Opsparing!

Anmeld

21. oktober 2014

Loa

Anonym skriver:

Nogle der har lånt hos vivus ? :-)

Ja det har jeg. Synes det fungerede fint. Der kan du dog maks låne i en måned (og så forlænge en måned yderligere hvis det er nødvendigt). 

Så hvis man kan indbetale pengene efter en måned, synes jeg det er ganske nemt og enkelt at bruge

Anmeld

21. oktober 2014

twinny

Loa skriver:

Ja det har jeg. Synes det fungerede fint. Der kan du dog maks låne i en måned (og så forlænge en måned yderligere hvis det er nødvendigt). 

Så hvis man kan indbetale pengene efter en måned, synes jeg det er ganske nemt og enkelt at bruge

Vi har os prøvet det. Og det fungerer fint. De er flinke, hvis man lige bliver en dag forsinket eller lign.

Første gang er gratis. så der kommer ikke renter.

Men alt efter hvor mange penge du skal låne, er renterne ikke helt vildt høje. Det koster os dyre domme at oprette og renter i banken.

Anmeld

21. oktober 2014

Valle81

Ja, dDet har jeg prøvet. Første gang er det gratis og ellers kan man også selv vælge helt ned til dage, dog indenfor 30 dage. Så hvis man kun har brug for lån i 11 dage, så betaler man kun for det.

Ellers prøv trustBuddy, de er altid gratis i de første 14 dage. Men de skal også have pengene hos dem på 14. dagen ellers koster det kassen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.