Andre der ikke har fået børne - og ungeydelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
11 svar
1 synes godt om
21. oktober 2014

AnnaK89

Jeg har idag endnu ikke fået børne - og ungeydelsen 

Det er første gang vi skal have for Karla og har fået et brev på eboks om at de selvfølgelig er til dispotition på kontoen den 20. Det er de så bare ikke! 

Andre med samme problem? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2014

LouiseEm

AnnaKJ skriver:

Jeg har idag endnu ikke fået børne - og ungeydelsen 

Det er første gang vi skal have for Karla og har fået et brev på eboks om at de selvfølgelig er til dispotition på kontoen den 20. Det er de så bare ikke! 

Andre med samme problem? 

Jeg fik mine igår. Så det er da mærkeligt at i ikke har fået jeres  

Hvornår er jeres datter født?

Anmeld

21. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Har ringe til udbetaling Danmark igår - skat har lavet en fejl og de skulle gerne være til disposition idag. Det kan være du lige skal vente til kl 10 men ellers prøv at ringe til udbetaling Danmark - det kan være skat ikke har løst fejlen endnu. 

Anmeld

21. oktober 2014

AnnaK89

LouiseEm skriver:

Jeg fik mine igår. Så det er da mærkeligt at i ikke har fået jeres  

Hvornår er jeres datter født?

Hun er født i september, så der skulle ikke været noget problem. 

Har snakket med udbetaling dk som sagde, at de havde været inde omkring skat, men at det skulle være løst nu. Så hun kunne ikke forstå hvorfor de ikke var kommet. 

Anmeld

21. oktober 2014

AnnaK89

mor:) skriver:

Har ringe til udbetaling Danmark igår - skat har lavet en fejl og de skulle gerne være til disposition idag. Det kan være du lige skal vente til kl 10 men ellers prøv at ringe til udbetaling Danmark - det kan være skat ikke har løst fejlen endnu. 

Har lige snakket med udbetaling dk og de sagde at fejlen skulle være løst, så hun kunne ikke forstå at de ikke var kommet, så fik et nummer til skat. 

Anmeld

21. oktober 2014

AnnaKJ skriver:

Har lige snakket med udbetaling dk og de sagde at fejlen skulle være løst, så hun kunne ikke forstå at de ikke var kommet, så fik et nummer til skat. 

Har lige tjekket konto - kan se jeg heller ikke har fået Må også ringe til skat så. 

Anmeld

21. oktober 2014

AnnaK89

Har lige tjekket konto - kan se jeg heller ikke har fået Må også ringe til skat så. 

Har lige snakket med dem og mine skulle være sat til udbetaling idag. 

Så håber da de kommer snart. 

Anmeld

21. oktober 2014

AnnaKJ skriver:

Har lige snakket med dem og mine skulle være sat til udbetaling idag. 

Så håber da de kommer snart. 

Oki - så kommer de nok senest imorgen tidlig 

havde de allerede gjort det eller måtte du ringe og gøre dem opmærksom på fejlen - gider næsten ikke ringe og stå i kø. 

Anmeld

21. oktober 2014

AnnaK89

mor:) skriver:

Oki - så kommer de nok senest imorgen tidlig 

havde de allerede gjort det eller måtte du ringe og gøre dem opmærksom på fejlen - gider næsten ikke ringe og stå i kø. 

De havde allerede gjort det, og hun sagde at de altså skulle komme til udbetaling idag. 

Så nu venter jeg til kl 10, for at se om de kommer der. Ellers må de jo komme i morgen. 

Anmeld

21. oktober 2014

AnnaKJ skriver:

De havde allerede gjort det, og hun sagde at de altså skulle komme til udbetaling idag. 

Så nu venter jeg til kl 10, for at se om de kommer der. Ellers må de jo komme i morgen. 

Ja det er sikkert noget med at der skal gå en til to bankdage. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.