Hvordan låser jeg barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.847 visninger
8 svar
4 synes godt om
21. oktober 2014

LouiseEm

Hej alle,

Nu begynder ræset med lægebesøg et. snart, og da vi har købt en svinedyr Odder Zip, søger jeg råd og erfaringer mht. at låse barnevognen, da jeg kunne forestille mig at en ulåst barnevogn i opgangen hos lægen etc. er en for stor fristelse for nogen! Men hvordan pokker gør man det? Man kan jo pille hjulene af, så kan ikke se pointen i at låse den fast med en kædelås i hjulene.

Åh det er sikkert skide nemt, men jeg kan ikke regne ud hvordan jeg låser barnevognen, uden at låse den fast til noget. I opgangen hos min læge er der intet inventar man kan låse barnevognen fast til, og jeg kan ikke se hvordan jeg skal placere en kædelås på barnevognen alene, så det forhindrer tyven i at løbe med den.

Håber det gav mening ^^^

Kom med jeres råd

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2014

(august)

Hej

Har også en zip og den er altid ulåst, men hvis den skulle låses ville jeg nok gøre det på stellet, da den er besværlig at løbe af sted med hvis kun de stjæler kassen.

Anmeld

21. oktober 2014

CaWi

Du kan jo købe låse i forskellige længder,  og så vikle den godt ind i både hjul og stel :-)

Anmeld

21. oktober 2014

Troldemommi

Vi har aldrig haft vores Odder zip låst, men hvis vi skulle ville jeg låse to lange låse sammen og så ind i hver hjul. 

Anmeld

21. oktober 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har aldrig låst vores barnevogn fast og vi havde en Emmajunga. Den blev brugt til to børn og det er gået fint uden lås

Anmeld

21. oktober 2014

Lilott

Vi sætter låsen omkring stellet Og står den i en opgang låser vi den fast til gelænderet ved trappen, og står den udenfor låset vi den fast til et cykelstativ

Anmeld

21. oktober 2014

Maja_4000

Vi havde samme vogn til vores ældste.. Den blev stjålet i vores egen opgang!

Nu har vi købt en noget billigere til lillebror.. Men den bliver låst fast med sådan en spiral lås.. Den er tynd, så den er til at klippe over, men det er de færreste som render rundt med noget værktøj til det, hvis de skal til lægen osv

Anmeld

21. oktober 2014

tarkoflen

Vi har også en zipp og jeg har låst den sammen ved stel og kasse, der hvor håndtaget er og så fast til et eller andet. Det har fungeret fint

Anmeld

21. oktober 2014

spj

Vi købte en lås der kunne komme rundt om stellet og igennem et hjul også fast til en lygtepæl, stakit eller noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.