Søvn som flaskebarn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
2 svar
1 synes godt om
20. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej, 

er er der nogen der har erfaring med en nyfødt som overgik fra amning til at være flaskebarn, hvor søvnmønstret ændrede sig? 

Bliver søvnen længere, dybere eller er det uændret? 

Min 9 dage gamle dreng tager ikke på selv om jeg ammer hver 2-3 time, og jeg er totalt slidt. Ingen søvn til mig og alle bekymringerne omkring hans vægt og trivsel er seriøst ved at tage pippet fra mig.

SP har givet os til torsdag til at få vægten op, inden han skal have flaske. Enten supplerende eller fuldt.

hilsen en meget ked af det og træt nybagt mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2014

anynom

Anonym skriver:

Hej, 

er er der nogen der har erfaring med en nyfødt som overgik fra amning til at være flaskebarn, hvor søvnmønstret ændrede sig? 

Bliver søvnen længere, dybere eller er det uændret? 

Min 9 dage gamle dreng tager ikke på selv om jeg ammer hver 2-3 time, og jeg er totalt slidt. Ingen søvn til mig og alle bekymringerne omkring hans vægt og trivsel er seriøst ved at tage pippet fra mig.

SP har givet os til torsdag til at få vægten op, inden han skal have flaske. Enten supplerende eller fuldt.

hilsen en meget ked af det og træt nybagt mor.

Hvis du har mod på det, så søg ind i "ammenet" på facebook, der sidder en masse kompentente kvinder med en masse erfaring (og nogle endda uddannelse), som kan hjælpe dig! 

Anmeld

20. oktober 2014

FruStolpe

Jeg havde ingen ændring i søvnmønster da vi gik over til flaske. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.