Amme-bh.. Anbefal en god!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. oktober 2014

LouiseEm

Hej alle,

Er gået fra en D til F skål natten over, da mælken endelig er løbet til. Min billige h&m amme-bh, som jeg købte som en slags "starter bh" er frygtelig, så skal have købt nogle amme bh'er i god kvalitet. Hvilke bruger du og hvorfor synes du den er god? Jeg har ret store bryster - især her efter mælken er løbet til.

Jeg overvejer Change's amme-bh'er, da man lige nu kan få 3 for 2's pris, og jeg har overvejende hørt godt om dem. Hvis du har erfaring med dem vil jeg gerne høre om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2014

serinasmor

bher fra change generelt er gode nåede ikke at bruge den ammebh jeg havde derfra ... men den føltes god

Anmeld

20. oktober 2014

Annemette07

LouiseEm skriver:

Hej alle,

Er gået fra en D til F skål natten over, da mælken endelig er løbet til. Min billige h&m amme-bh, som jeg købte som en slags "starter bh" er frygtelig, så skal have købt nogle amme bh'er i god kvalitet. Hvilke bruger du og hvorfor synes du den er god? Jeg har ret store bryster - især her efter mælken er løbet til.

Jeg overvejer Change's amme-bh'er, da man lige nu kan få 3 for 2's pris, og jeg har overvejende hørt godt om dem. Hvis du har erfaring med dem vil jeg gerne høre om det

Jeg købte min første amme bh i chance og den var fin. Efterfølgende købte jeg en i Bilka og den var jeg mere glad for end den fra chance, men igen det er jo smag og behag, men jeg følte den fra Bilka faktisk gav en bedre støtte end den fra chance. Jeg brugte en størrelse D da jeg ammede

Anmeld

20. oktober 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Nu har jeg kun et "mærke" og det er dem fra baby Sam. Jeg synes de er utrolig behagelige og nemme at bruge. 

Anmeld

20. oktober 2014

Julie0802

Følger lige med her .. ��

Anmeld

20. oktober 2014

Cashew

Jeg har lige købt amme bh'er fra Change, og jeg er godt tilfreds. Samtidig er det jo også rart, at de lige kan måle én, så man sikrer sig, at det er den rigtige størrelse :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.