Mellemørebetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. august 2009

Misjelle

Min dreng på 6 mdr. har været rigtig pylret hele dagen og hver gang jeg prøver at putte ham i barnevognen begynder han at græder. Han plejer ellers at være ganske nem at få til at sove i løbet af dagen. Da jeg til sidst opgav og satte ham i hans skråstol, faldt han i søvn efter 5 minutter. Her til aften hvor han er blevet puttet til natten, vågner han hver 40. minut og græder meget voldsomt. Jeg faktisk aldrig set ham græde sådan før. Han er helt rolig i kroppen selvom han græder (plejer ellers at være spændt som en flitsbue), og tårerne stå bare ud af øjnene. Det gør jo bare ondt i en mors hjerte at se sin søn sådan. Han har ingen feber, men kan det være mellemørebetændelse? I så fald hvad kan jeg gøre for at hjælpe ham?

Knus Michelle, som håber der er nogle gode råd at finde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

Lone Jakobsen

håber din dreng har fået det bedre nu, men ellers hjælper det at hæve den ende af sengen hvor hans hoved ligger. det lindre trykket i øret.
men mon ikke du har fundet en løsning nu

Anmeld

23. august 2009

Misjelle

nutche skriver:

håber din dreng har fået det bedre nu, men ellers hjælper det at hæve den ende af sengen hvor hans hoved ligger. det lindre trykket i øret.
men mon ikke du har fundet en løsning nu

Tusind tak, han er stadig en del pylret, men ikke grædende. Tror nu stadig gerne jeg vil have kigget ørerne efter i morgen,  bare for at være p den sikre side .

Anmeld

23. august 2009

Lone Jakobsen

ja det kan jeg godt forstå. de kan virkelig være plaget af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.