Kvalme - hvorfor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. oktober 2014

Kamils

Hej alle.
- Jeg har sprunget min p-pille pause over 2 gange nu, hvilket jeg har fået af vide er helt ok, da det ikke er skadeligt og jeg begyndte derfor på min 3. p-pille pakke for næsten to uger siden.
For 5-6 dage siden, begyndte jeg at få kvalme om aftenen. Det var ikke så slemt de første dage, men i dag kom kvalmen også ved en 14-tiden. Nogle der har prøvet lignende eller ved hvad denne kvalme skyldes? Det skal lige siges at jeg før har sprunget pausen over 2 gange i træk og da havde jeg ikke kvalme. Jeg er en smule snottet, men tror ikke dette skulle have noget at gøre med kvalmen.

Håber nogle kan svare på mit spørgsmål:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2014

serinasmor

har du tjekket om du kunne være gravid trods ppiller? 

ellers kan det sagtens være en mild influenza

Anmeld

20. oktober 2014

Kamils

serinasmor skriver:

har du tjekket om du kunne være gravid trods ppiller? 

ellers kan det sagtens være en mild influenza

Jeg har ikke tjekket om jeg kunne være gravid nej. Jeg har taget mine p-piller korrekt og synes jo at sandsynligheden skulle være for lille til det
Det kunne selvfølgelig godt være en mild influenza, synes dog bare det er mærkeligt at kvalmen kommer på ca. samme tidspunkt om aftenen, mellem 20-22.30.

Anmeld

20. oktober 2014

Billemyre

Jeg har faktisk også oplevet at få kvalme efter at have lagt to pille perioder sammen (men altså, har kun prøvet med 2) - jeg tænkte ikke nærmere over det, andet end at jeg gik ud fra, det var pga. det. Men det er jo selvfølgelig ikke sikkert.
Uanset hvad, gik over efter et par dage hos mig

Anmeld

21. oktober 2014

Kamils

Billemyre skriver:

Jeg har faktisk også oplevet at få kvalme efter at have lagt to pille perioder sammen (men altså, har kun prøvet med 2) - jeg tænkte ikke nærmere over det, andet end at jeg gik ud fra, det var pga. det. Men det er jo selvfølgelig ikke sikkert.
Uanset hvad, gik over efter et par dage hos mig

Ja okay.
Jeg plejer ikke, at have kvalme ved at springe pausen over og nu har jeg været på p-piller i 4 år.
Jeg plejer dog, når jeg springer pausen over en gang, at have ømme bryster. Mine bryster er stadig ømme, kvalmen har ikke rigtig været der i dag, endnu, så det er altid godt! Men jeg har nu ondt i underlivet i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.