Hovedpude hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.770 visninger
11 svar
3 synes godt om
19. oktober 2014

Lilotte87

God aften De damer 

Min datter på snart 16 måneder er begyndt at bruge sin bamse som hovedpude 

Jeg har læst at det kan betyde at de er klar til en pude, men er det ikke lidt tidligt? Omvendt ligger hun enormt højt med hovedet, når hun bruger bamsen, så en pude er vel bedre. 

Hvornår fik jeres hovedpude? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2014

Aluka

Min dreng er 13 måneder og sover med hovedpude i barnevognen, og har gjort det noget tid. Han fik den fordi han gerne ville ha dynen oppe ved hovedet, men det er lidt svært i barnevognen.

Om natten sover han ikke med den, men har overvejet at han skal til det, da han er begyndt at lægge hovedet på dynen.

Anmeld

19. oktober 2014

2721

Han har haft en altid og elsket den fra starten af��

Anmeld

19. oktober 2014

modesty

Lilotte87 skriver:

God aften De damer 

Jeg har læst at det kan betyde at de er klar til en pude, men er det ikke lidt tidligt? Omvendt ligger hun enormt højt med hovedet, når hun bruger bamsen, så en pude er vel bedre. 

Min dreng på 3 sover ikke med hovedpude. Men hvis hun viser at hun gerne vil have en, så synes jeg da at det virker som en fin idé.

Anmeld

19. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

18mdr da der kom hovedpude i sengen  

Anmeld

19. oktober 2014

Clisolka

Jeg tror min datter var omkring 17-18 mrd. da hun begyndte at vise interesse for en hovedpude. Lillebror på 13 mrd. har ikke en endnu 

Anmeld

19. oktober 2014

Rockertand

Lilotte87 skriver:

God aften De damer 

Mine børn har brugt hovedpude fra dag 1 

Anmeld

19. oktober 2014

Lilotte87

Tak for svar. Så lader det jo til, at passe meget godt :-) 

Anmeld

19. oktober 2014

Annemette07

Lilotte87 skriver:

God aften De damer 

Vores er lige blevet et år og han har brugt hovedpude i halvanden måned. Vi gav ham den fordi han hele tiden skubbede dynen sammen og lagde sig på den, så vi mente det var ved at være tid. Dog vender han sig ofte i søvne så det svinger om han bruger puden eller dynen at ligge hovedet på :-)

Anmeld

19. oktober 2014

anonym10101

Lilotte87 skriver:

God aften De damer 

Min datter har sovet med hovedpude siden hun kunne vende sig, så hun var ca. 3 mdr.

Det er mest pga. putningen, jeg ville også selv sove forfærdeligt uden pude 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.