Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har baby der har sovet igennem siden hun var 3 uger, og spist 6 gange om dagen på faste tidspunkter +/- ½ time(med2-4 timers mellemrum). Men den sidste uge har hun bare ikke været sig selv i går skulle hun have begge babser for at blive mæt. og i dag har hun spist 2 gang, en gang om morgenen og her til eftermiddag, først det ene bryst og så en time efter det andet! Og så plejer hun at få her til aften igen!
Har hun så i virkeligheden spist 4 gange??Hun er 13 uger så det er nok et tigerspring, men er der andre der har oplevet det samme?Og får hun nok, hun har en dejlig rund mave uden at være babyfed??
Hygge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dola skriver: Har baby der har sovet igennem siden hun var 3 uger, og spist 6 gange om dagen på faste tidspunkter +/- ½ time(med2-4 timers mellemrum). Men den sidste uge har hun bare ikke været sig selv i går skulle hun have begge babser for at blive mæt. og i dag har hun spist 2 gang, en gang om morgenen og her til eftermiddag, først det ene bryst og så en time efter det andet! Og så plejer hun at få her til aften igen! Har hun så i virkeligheden spist 4 gange??Hun er 13 uger så det er nok et tigerspring, men er der andre der har oplevet det samme?Og får hun nok, hun har en dejlig rund mave uden at være babyfed?? Hygge
Hvis hun har 5-6 tissetunge bleer i døgnet, så umiddelbart ja.
Men det lyder ikke til at være meget hun har spist i dag?
Min søn havde også nogle mærkelige spisevaner omkring tigerspring. Nogle dage hvor han kun spiste et par gange om dagen. Så medmindre det bliver ved hver dag i en lang periode, så ville jeg tage den helt med ro.
Min søn har aldrig været babyfed, men har altid vejet det han skulle og været inde for kurven.
Det lyder fuldstændig normalt
JulieWH skriver: Hvis hun har 5-6 tissetunge bleer i døgnet, så umiddelbart ja. Men det lyder ikke til at være meget hun har spist i dag?
ork jo til tissebleer og også en lorteble på klokkeslettet hver morgen!!
modesty skriver: Min søn havde også nogle mærkelige spisevaner omkring tigerspring. Nogle dage hvor han kun spiste et par gange om dagen. Så medmindre det bliver ved hver dag i en lang periode, så ville jeg tage den helt med ro. Min søn har aldrig været babyfed, men har altid vejet det han skulle og været inde for kurven.
ok tak jeg vil se tiden an... er bare ikke vant til de der lange pauser mellem amningerne...
Lilotte87 skriver: Det lyder fuldstændig normalt
Tak.... <3 blev bare pludseligt vildt i tvivl...!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128