17+0 lillesøsters hule. (Barn nr 3)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2014

VNB

Chevro skriver:

Jeg vil også sige at den ikke ser særlig stor ud 

men så længe bebsen vokser som den skal, så er det jo kun dejligt man ikke bliver så stor i starten 

er i uge 21, med min 2. graviditet - og hold op jeg synes det går stærkt!! 

Hov har da fuldstændig glemt at svare... 

Du er også rigtig fin 

Men ja min mave er da lidt lille...  Heldigvis så ligger babyen derinde fuldstændig på gennemsnittet i størrelse  Så alt er som det skal være. 

Nu er jeg i uge 21 og er da også begyndt at bule noget mere ud  Men håber jeg slipper for at blive alt for stor. 

Har ikke fået strækmærker i de to andre graviditeter så håber at jeg slipper denne gang også 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

VNB

Leonora skriver:

Hihi ja det har jeg også hørt. Og jeg er fast besluttet på at jeg vil gøre hvad jeg kan for ik at at tage alt for meget på

Jeg skal lige høre dig / hvis du kan huske tilbage til uge 5. 

Jeg er ca fem fulde uger på tirs. 

Jeg har fra starten haft en del symptomer (træthed, øget appetit, tisse trang og især stikkende i begge bryster) 

jeg arb som sygeplejeske på børne afd. Var i NV i nat og havde det meget skidt. Forkvalmet og voldsomt ømme bryster samt massiv træthed. 

Nu er jeg lige vågnet og de ømme bryster er nu helt væk. Kender du til at symptomerne kommer går??

Mine test bliver fint tydeligere

knus fra mig med tusind tanker

Undskyld - jeg har helt glemt at svare dig! 

Det er lidt sjovt, for jeg arbejder også som sygeplejerske og faktisk var det i en nattevagt at jeg mærkede ømme bryster for første gang! Troede det var fordi jeg var træt og kørte på 3. Nat i træk, men 4 dage efter tog jeg en test som var knald positiv test! 

Mine symptomer kom og gik også meget i starten... Den ene dag havde jeg ALLE symptomer på graviditet og den næste dag kunne de være pist væk... Kvalmen hang dog ved nærmest hele tiden i de første 14 uger

Hvordan går det med dig nu så? 

Jeg er i uge 21 nu, og i fredags var vi til MD hvor alt bare så helt perfekt ud med vores skønne lillesøster 

Anmeld

13. november 2014

Leonora

VNB skriver:

Undskyld - jeg har helt glemt at svare dig! 

Det er lidt sjovt, for jeg arbejder også som sygeplejerske og faktisk var det i en nattevagt at jeg mærkede ømme bryster for første gang! Troede det var fordi jeg var træt og kørte på 3. Nat i træk, men 4 dage efter tog jeg en test som var knald positiv test! 

Mine symptomer kom og gik også meget i starten... Den ene dag havde jeg ALLE symptomer på graviditet og den næste dag kunne de være pist væk... Kvalmen hang dog ved nærmest hele tiden i de første 14 uger

Hvordan går det med dig nu så? 

Jeg er i uge 21 nu, og i fredags var vi til MD hvor alt bare så helt perfekt ud med vores skønne lillesøster 

Det lyder fuldstændig som mine symptomer / bortset fra at jeg ikke mærker kvalme. 

Men det kan jo komme endnu. Er kun i uge 6

jeg har det faktisk super godt. Kan allerede se en lille bule men det er nok meget normalt når det er 3 gang 

dejligt at I har haft en go midtvejs Scan . Jeg er spændt på første Scan D 24. En tidlig en jeg har bestilt for at sikre at alt er ok, at der kun er en og at hjertet slår

Stort knus fra mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.