fårup og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. august 2009

Skolestart

undskyld jeg lige stiller spørgsmålet  her også, men tænkte jeg nok ville få et hurtiger svar her
jeg ved ikke om jeg er gravid har taget p-piller men har kastet op og er meget svimmel og samtidig med vpkser mine bryster helt vildt og syndes også maven er voksset, har et barn i forvejen,
men skal så ind til lægen på onsdag og have svar, men så er det at vi skal i fårup i morgen med nogle venner, kan jeg godt tage op og prøve nogle af tingene???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Skolestart skriver:

undskyld jeg lige stiller spørgsmålet  her også, men tænkte jeg nok ville få et hurtiger svar her
jeg ved ikke om jeg er gravid har taget p-piller men har kastet op og er meget svimmel og samtidig med vpkser mine bryster helt vildt og syndes også maven er voksset, har et barn i forvejen,
men skal så ind til lægen på onsdag og have svar, men så er det at vi skal i fårup i morgen med nogle venner, kan jeg godt tage op og prøve nogle af tingene???

må jeg spøger hvorfor du ikk bare tager en gravidtet test

Anmeld

21. august 2009

Skolestart

fordi har taget 4 af dem og to af hver  slaks, og lægen siger at det både kan være begge dele så, så jeg skal komme ind til ham og få taget en blod prøve og sådant. for at vi er på den sikker siden, og så skulle jeg også stoppe med mine p-piller, men glemte at høre ham om fårup, så ville høre hvad i siger? og har prøvet, ved ikke noget om det

Anmeld

21. august 2009

Balderson

Det er selvfølgelig op til dig selv, men umiddelbart ville jeg mene, at det kan du da godt.. Sådan noget som træstammerne og andre af de vandhalløjsa sker der ikke noget ved eller skydning ;0)

Jeg ville nok bare lige holde mig fra Falken eller den der forhindringsbane de har...

Men jeg rendte alså rundt sidste år i Fårup meget gravid og prøvede ting, såsom ridning... Men til sidste synes jeg nu godt nok det var lidt synd for hesten

Idet det hos mig var tydeligt, at jeg var gravid var der nogle af forlystelserne jeg fik at vide af personalet at de ikke anbefalede jeg prøvede, det havde noget med sikkerheden at gøre, at jeg ikke kunne spændes ordenligt fast...

Men brug din synde fornuft og hvis du er i tvivl, så lad værd med at prøve den forlystelse.. Så får du ikke dårlig samvigtighed...

God tur ;0)

Anmeld

21. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Skolestart skriver:

fordi har taget 4 af dem og to af hver  slaks, og lægen siger at det både kan være begge dele så, så jeg skal komme ind til ham og få taget en blod prøve og sådant. for at vi er på den sikker siden, og så skulle jeg også stoppe med mine p-piller, men glemte at høre ham om fårup, så ville høre hvad i siger? og har prøvet, ved ikke noget om det

ok ,  jeg mået ikk prøve noget for dem der oppe, men nu var jeg også langt henne, så gik bare rundt

Anmeld

21. august 2009

Skolestart

mange tak, min fornuft siger mig nok at jeg skal passe på, indtil jeg ved noget mere og kan traffe det rigtige valg,
men er bare som et lille barn når jeg ser lynet
og også lige lidt svært hvad man skal sige til de anndre som skal med, for det er langt fra planlagtr hvis det er. ville gerne vente 3-4 år endnu med en til. men sådant er det jo ikke altid.

Anmeld

21. august 2009

mor_sabina

Skolestart skriver:

mange tak, min fornuft siger mig nok at jeg skal passe på, indtil jeg ved noget mere og kan traffe det rigtige valg,
men er bare som et lille barn når jeg ser lynet
og også lige lidt svært hvad man skal sige til de anndre som skal med, for det er langt fra planlagtr hvis det er. ville gerne vente 3-4 år endnu med en til. men sådant er det jo ikke altid.

Helt personligt ville jeg ikke prøve noget for man er jo så skrøbelg de første 3 måneder. Men det vigtigste er vel at mærke efter hvad du synes du kan holde til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.