Idag er Stella 38+6uger gammel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2008

Mikkelmusen

Loggi det er derfor du har en mbil... :P

Du går bare tilbage til den dag tif blev født og så går du bare x antal uger og dage frem.
Det er nemt. Hvornår blev tif født og hvor lagt henne var du? Jeg var 39+1 så d. 21/4 er den dag Filuca har været lige så længe ude som inde i maven :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2008

Tynen

Lise skriver:

Tynen skriver:

Synes bare det er den SØDESTE kæreste Marlene har fået! Ihh!! Mage til moden fyr i den alder skal man sgu lede læng´ efter!!

Trine

Hvem er Marlene??? (?) En fra D.U.M.???

Ja, hun er en ny fra DUM.

Hun blev gravid som 16-årig og da hun ikke ville have en abort smed hendes mor hende ud hjemmefra, fordi hun havde haft de børn hun skulle have! >(

Så tog hendes mormor (Hun er bare DEJLIG!!) hende til sig og gav hende husly - Og nu har Marlene så fundet en kæreste og han er bare SØD! :)

Det var lidt om hende!

Trine

Anmeld

29. marts 2008

ka li ja

det er fandme godt vi har dig tunen!
hvor skulle jeg ellers få alt mit DUM sladder fra. kan jo ikke se skidtet selv:D;)

Anmeld

30. marts 2008

Loggidut

Chihuahuamus skriver:

Loggi det er derfor du har en mbil... :P

Du går bare tilbage til den dag tif blev født og så går du bare x antal uger og dage frem.
Det er nemt. Hvornår blev tif født og hvor lagt henne var du? Jeg var 39+1 så d. 21/4 er den dag Filuca har været lige så længe ude som inde i maven :)

ahhhh hundemus, du er sød, men den virker jo ikke rigtigt her...lol...tif er jo født mellem 2-4 uger for tidligt, desuden styrtblødte jeg jo gennem graviditeten, og pådagede først sent at hun var der...lol...så jeg vil aldrig finde ud af hvad dato hun er lavet, eller hvor lang tid hun har været i min mave...smil...
jeg er jo så pisse forvirrende hunni...har du glemt det...lol8D

Anmeld

30. marts 2008

Mikkelmusen

ha ha ja det havde jeg glemt :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.