Hej :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
3 svar
1 synes godt om
18. oktober 2014

Maria1987

Hej, 

Min kæreste og jeg skal have vores første... Vi har termin d. 1/4, og glæder os helt vildt...

Vi er så småt gået i gang med at købe lidt ind hist og her, men ville høre om nogle her har erfaring fra tidligere med bl.a. babyalarmer, bæresele samt barnevogne?

Vh Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2014

Dianabk

Maria1987 skriver:

Hej, 

Min kæreste og jeg skal have vores første... Vi har termin d. 1/4, og glæder os helt vildt...

Vi er så småt gået i gang med at købe lidt ind hist og her, men ville høre om nogle her har erfaring fra tidligere med bl.a. babyalarmer, bæresele samt barnevogne?

Vh Maria

Stort tillykke 

Til vores den første har vi været rigtig glade for Stokke bæresele, der kan barnet (når det er stort nok) sidde både indad og udad, og senere kan han komme om på ryggen (han er kun 8 1/2 mdr nu ) 

Som om baby alarm har vi Nappy, syntes den er helt fantastisk.

og det koster altså kun 7kr at få alle Apps til den 

Vi har ikke haft problemer med den 

Barnevogn har jeg emmaljunga og den er jeg ked af, den hænger allerede, så jeg vil klart anbefale at få en hvor der er en støtte hele vejen rundt om kassen og ikke kun i midten som min. 

Vi skal ud og finde en søskende vogn nu, og er godt nok forvirret over hvilken en jeg bær købe, men jeg må ud og kigge 

Anmeld

10. november 2014

babyMark

Jeg har været rigtig glad for min stræk-og fastvikle. Sååå hyggeligt at bære baby på maven og behageligt for både baby og mig, da man bærer med hele ryggen og baby må sidde der lige så længe man lyster. Har haft den samme Odder barnevogn til begge mine store og været glad for den. Der er langt liggemål= den kan bruges længe. 

Anmeld

16. november 2014

May86

Nærmest alle jeg taler med har været super glade for Odder barnevognene. Både pga liggemål og understøttelse af hele kassen. Vi har kørt med ca alle vognene i babylam og låsemekanismen ved Odder er den bedste vi prøvede. Så det bliver den vi køber 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.