En uge efter fødslen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.671 visninger
11 svar
5 synes godt om
18. oktober 2014

Isabella_mor

Ser min mave sådan her ud. 

Jeg synes det er VILDT.!!!! Hvad så om endnu en uge!! 

Jeg kan dog ikke klemme røven ned i nogen af mine bukser som ikke har elastik eller noget. 

Får man bredere hofter af at have født vaginalt?? Fordi DET VIL JEG GERNE.!! Jeh har INGEN hofter i forvejen. Så lidt mere kvindelige former ville være dejligt  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2014

De3Guldklumper

Ja det går forholdsvis hurtigt i starten med at skindet trækker sig sammen

Jeg har fået bredere hofter efter mine 3 fødsler

Anmeld

18. oktober 2014

LLT.

Jeg har os fået bredere hofter efter og have født to børn og ja det går faktisk ret stærkt med at skindet trækker sig sammen igen

Anmeld

18. oktober 2014

Isabella_mor

De3Guldklumper skriver:

Ja det går forholdsvis hurtigt i starten med at skindet trækker sig sammen

Jeg har fået bredere hofter efter mine 3 fødsler

Der må åbenbart også være forskel på om man får kejsersnit eller føder vaginalt.. min første fødsel tog det LANG tid for min mave at trække sig sammen og komme ind på plads. og der var den flad efter 10 uger.. 

Denne gang har jeg født vaginalt, og det går åbenbart hurtigere.. ??

men det er jo bare DEJLIGT... så kan det rent faktisk være at jeg er heldig at få bare LIDT figur, og ikke bare vandrende pind..

Anmeld

18. oktober 2014

Mamalou

Min mave var den sidste, der fandt ud af, at jeg havde født Og ja man får bredere hofter, det gjorde jeg og er som dig også glad for det

Anmeld

18. oktober 2014

Albertsen92

Jeg har ikke fået bredere hofter efter fødsel, men de var også brede i forvejen. Det er helt det samme. 

Min mave var som før allerede 3 dage efter fødslen, men fik så heller ingen strækmærker eller noget

men kroppen må komme sig bedre efter vaginal fødsel, det tror jeg på

Anmeld

18. oktober 2014

MysteriousAngel

Ja jeg har fået bredere. De er vokset en str. Lidt irriterende for kan ikke passe nogle af mine bukser. 

Anmeld

18. oktober 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

begge mine børn er født ved kejsersnit, men alligevel har jeg fået bredere hofter...

hvad jeg kunne forstå på min læge så har det noget med den ekstra vægt og slid der er gennem graviditeten at gøre...

Anmeld

18. oktober 2014

Mor til Ella

Isabella_mor skriver:

Ser min mave sådan her ud. 

Jeg synes det er VILDT.!!!! Hvad så om endnu en uge!! 

Jeg kan dog ikke klemme røven ned i nogen af mine bukser som ikke har elastik eller noget. 

Får man bredere hofter af at have født vaginalt?? Fordi DET VIL JEG GERNE.!! Jeh har INGEN hofter i forvejen. Så lidt mere kvindelige former ville være dejligt  

Min mave blev også meget hurtigtigere pæn anden gang

Anmeld

18. oktober 2014

Annemette07

Jeg var stort set samme størrelse fra før jeg blev gravid efter jeg havde født, men havde heller ikke rigtig taget på ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.