Er det så slemt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg har snart været sammen med min kæreste i 14 år og vi har børn, hus, bil og hund sammen. Vi ønsker måske om et år eller to at gifte os på rådhuset og holde et uformelt bryllup. Dvs ingen taler, polterabend osv.

Jeg ved min svigermor finder det dybt forkert at gå på rådhuset og tror når jeg nu tænker over det at hele svigerfamilien ikke vil anse det som et bryllup.

Er det så forkert at gifte sig på et rådhus og derefter byde på en lækker middag et dejligt sted? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Jeg har snart været sammen med min kæreste i 14 år og vi har børn, hus, bil og hund sammen. Vi ønsker måske om et år eller to at gifte os på rådhuset og holde et uformelt bryllup. Dvs ingen taler, polterabend osv.

Jeg ved min svigermor finder det dybt forkert at gå på rådhuset og tror når jeg nu tænker over det at hele svigerfamilien ikke vil anse det som et bryllup.

Er det så forkert at gifte sig på et rådhus og derefter byde på en lækker middag et dejligt sted? 

Det synes jeg ik, det er jo jeres bryllup  

Anmeld

17. oktober 2014

Mor til F

Anonym skriver:

I skal gøre det,  i har lyst til :-) Ikke det, svigerfamilien ønsker. 

Anmeld

17. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Næ, slet ikke  

men hvis svigerfamilien aldrig har været til andet end store kirkebryllupper, så er det vel bare svært for dem at se det bryllups-agtige i en anden konstellation?   men én gang skal jo være den første, og så kan man jo håbe at de får et lidt mindre snævert syn på bryllupper efterfølgende  

Det er jeres bryllup, og i skal holde det præcis som i lyster  

Anmeld

17. oktober 2014

EAF

Anonym skriver:

Nej, det er jeres bryllup og hvis det er den måde I ønsker det skal ske på, så er det jeres ret! Vil de have et kirkebryllup må de lade sig gengifte! 

Anmeld

17. oktober 2014

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Det synes jeg ikke - det er Jeres dag 

Anmeld

17. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Næ, slet ikke  

men hvis svigerfamilien aldrig har været til andet end store kirkebryllupper, så er det vel bare svært for dem at se det bryllups-agtige i en anden konstellation?   men én gang skal jo være den første, og så kan man jo håbe at de får et lidt mindre snævert syn på bryllupper efterfølgende  

Det er jeres bryllup, og i skal holde det præcis som i lyster  

Du siger noget, det er nok lige der problemet er, at de ikke har været til andet end kirkebryllupper. 

Vi er bare ikke til det med at være midtpunkter og så er vi nok bare nået dertil hvor vi synes et kirkebryllup er "for sent" Eneste grund til at jeg skulle have et kirkebryllup skulle være at min far skulle følge mig op ad kirkegulvet 

Anmeld

17. oktober 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar og jeg kan sagtens se hvad I skriver og burde være fuldstændig ligeglad, for dem der ikke anser det som et bryllup kan jo i og for sig bare melde afbud og lade os nyde vores dag med mennesker som gerne vil fejre os 

Anmeld

17. oktober 2014

Mor til Ella

Nej

men personligt synes jeg rådhus vielsen var en virkelig kedelig oplevelse....

så måtte også lige forbi kirken

Anmeld

17. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Nej

men personligt synes jeg rådhus vielsen var en virkelig kedelig oplevelse....

så måtte også lige forbi kirken

Nej det er noget mere upersonligt end en kirkelig vielse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.