Uge 34 (33+0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. august 2009

3drenge

Venter nr. 3 dreng.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

Ayasmor

Hvor er du bare smuk!!! Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge.. Har du gjort noget for at holde strækmærkerne på afstand, eller??

Anmeld

21. august 2009

3drenge

Det var sødt sagt

Nej har ikke gjort noget for at undgå strækmærker på maven, men til gengæld er mine lår fyldt med strækmærker, så helt sluppet er jeg ikke.

Da jeg fødte den første vejede jeg 102kg, tabte mig så ned til 70kg og vejede 97 ved anden fødsel, tabte mig igen til 70 kg og nu vejer jeg 90kg, så det ville også være mærkelig, hvis ikke huden tager skade på en eller anden måde med sådan nogle store vægtøgninger. Er spændt på, hvordan jeg ser ud efter denne her 3 fødsel...puha

Anmeld

21. august 2009

Ayasmor

Ja okay... det var også noget af nogle kg. de hormoner har haft givet dig. synes det er vildt flot at du har smidt alle kg. hver gang.. Jeg tog kun 9 kg på, og har strækmærker på mave, bryster, inderlår (opdagede dem først 2 mdr. efter fødsel) og i den ene side..

Anmeld

21. august 2009

3drenge

Ayasmor skriver:

Ja okay... det var også noget af nogle kg. de hormoner har haft givet dig. synes det er vildt flot at du har smidt alle kg. hver gang.. Jeg tog kun 9 kg på, og har strækmærker på mave, bryster, inderlår (opdagede dem først 2 mdr. efter fødsel) og i den ene side..

Træls at sølle 9 kg kan gi så mange strækmærker.

Jeg giver også bare hormonerne skylden for alle de kg og ikke alt det slik, kager og junkfood der ryger ned dagligt

Anmeld

21. august 2009

Ayasmor

lukasogsilas skriver:

Træls at sølle 9 kg kan gi så mange strækmærker.

Jeg giver også bare hormonerne skylden for alle de kg og ikke alt det slik, kager og junkfood der ryger ned dagligt

Ja jeg er også lidt træt af dem.. og så kigger jeg på min datter og tænker at de er nu slet ikke så slemme... Hihi.. jah det skal man da også bare gøre. hvis ikke man kan bruge den undskyldning når man er gravid, hvornår så??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.