Hvilken barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken barnevogn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

746 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. oktober 2014

Anonym trådstarter

Som der står i overskriften, hvilken barnevogn har i? Synes det kunne være sjovt med en lille afstemning for at se hvilken barnevogn folk har. (Det er kun barnevogne, ikke kombi eller klapvogne. Det vil sige dem med et liggemål over 90 cm) Der er mulighed for at stemme flere gange hvis man har haft flere forskellig. 

Fortæl gerne hvorfor i valgte den barnevogn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

Jeia

Anonym skriver:

Som der står i overskriften, hvilken barnevogn har i? Synes det kunne være sjovt med en lille afstemning for at se hvilken barnevogn folk har. (Det er kun barnevogne, ikke kombi eller klapvogne. Det vil sige dem med et liggemål over 90 cm) Der er mulighed for at stemme flere gange hvis man har haft flere forskellig. 

Fortæl gerne hvorfor i valgte den barnevogn 

Jeg har trille fix, købt i 2006. Den er blevet brugt til tre børn, den yngste sover stadig i den, fra januar skal den bruges til nr 4, den ser stadig ud som ny, jeg har været rigtig glad for den.

Anmeld

17. oktober 2014

Clisolka

Jeg har en Trille Gigant fra 2010 - jeg købte den til min pige, og nu bliver den brugt til hendes lillebror. Jeg faldt for selve udseendet på den - og selvfølgelig sælerne indeni (neutral farve)  Jeg har aldrig haft problemer med den. 

Anmeld

17. oktober 2014

(august)

Odder Zip fra 2010 og den mest fantastiske vogn som er lavet. 

Anmeld

17. oktober 2014

Christabelle

Emmaljunga Big Star Supreme. Vi valgte den pga udseende og liggemål ��

Anmeld

17. oktober 2014

AnonymMor

Vi har 3 emmaljunga vogne (super lækker vogn )

Anmeld

17. oktober 2014

BigHope13

Vi har en emmaljunga Big Star supreme fra 2013 , er såå super glad for den og fortyder ikke et sekund . Når Thor er færdig med at bruge den bliver den ihvertfald gemt til der engang kommer en lillebrøster 

Anmeld

17. oktober 2014

Maja_4000

Vi havde odder til den ældste og var super glade for den! Den blev desværre stjålet  og til nr 2 havde vi ikke lige 10000 til en vogn.. Købte en brugt brio som jeg aldrig blev glad for, så nu har jeg lige skiftet den ud med en basson nordic lux.. Har ikke engang haft den i en måned, men er rigtig glad for den indtil videre

Anmeld

20. oktober 2014

Anonym trådstarter

Det ser ud til at der er flest der har Emmaljunga og Odder

Anmeld

20. oktober 2014

(august)

Det gode ved Odderen i deres Zip model er at overlæderet kan lynes op og derfor sidder fast på barnevognen hele tiden og man undgår det falder på jorden. 

Vi har haft vores i 4 år og bliver lige nu brugt til barn nr 3, og det eneste er at den er blevet falmet, står ude i alt vejr når de små skal sove også har vi måttet ofre 200kr på nye dækbånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.