Vil ikke sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
12 svar
5 synes godt om
17. oktober 2014

futte2010

Min datter er 6 måneder. Vi gir hende aftensmad ved halv 6-6 og så får hun nattøj på og bliver lag i seng.  Hun kan så ligger der i lidt tid men når hun ikke gider mere begynder hun og græde. Vi har prøvet mange ting til og få hende til og sove men det hjælper ikke har i nogen gode råd. Selvom hun viser tegne på at hun er træt sover hun ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

L&V

Tænker at det er meget tidligt at blive lagt i seng i den alder. Dernæst tænker jeg om hun selv ska ligge og falde i søvn og om det overhovedet er noget hun kan?

Anmeld

17. oktober 2014

TNBC

futte2010 skriver:

Min datter er 6 måneder. Vi gir hende aftensmad ved halv 6-6 og så får hun nattøj på og bliver lag i seng.  Hun kan så ligger der i lidt tid men når hun ikke gider mere begynder hun og græde. Vi har prøvet mange ting til og få hende til og sove men det hjælper ikke har i nogen gode råd. Selvom hun viser tegne på at hun er træt sover hun ikke.

Hvornår er hendes sidste lur? Tænker på når hun vågner? Og sidste flaske. 

Anmeld

17. oktober 2014

futte2010

L&V skriver:

Tænker at det er meget tidligt at blive lagt i seng i den alder. Dernæst tænker jeg om hun selv ska ligge og falde i søvn og om det overhovedet er noget hun kan?

Hvis vi ligger der inde falder hun selv i søvn i sin seng. Hvornår er så et god tidspunkt og komme i seng på

Anmeld

17. oktober 2014

futte2010

Yurie skriver:

Hvornår er hendes sidste lur? Tænker på når hun vågner? Og sidste flaske. 

Det er forskelligt. I dag vågnede hun kl 14 

Anmeld

17. oktober 2014

TNBC

futte2010 skriver:

Det er forskelligt. I dag vågnede hun kl 14 

Så tror jeg enten at hun ikke er træt nok eller også er hun overtræt.
Fra 14 til 6-6.30 er mange timer for en baby på 6måneder. Her er den lille 7½måned, og sover lige en lille lur her mellem 16 og 17(står op mellem 14 og 15, enkle gange tidligere), aftensmad og så en flaske kl.19.

I går virkede hun også træt kl.19, men alligevel kom hun først i seng kl.20, hun ville bare underholdes.

6/6.30 er meget tidligt for en 6måneder baby er blive lagt. Hvornår vågner hun om morgenen?

Anmeld

17. oktober 2014

futte2010

Yurie skriver:

Så tror jeg enten at hun ikke er træt nok eller også er hun overtræt.
Fra 14 til 6-6.30 er mange timer for en baby på 6måneder. Her er den lille 7½måned, og sover lige en lille lur her mellem 16 og 17(står op mellem 14 og 15, enkle gange tidligere), aftensmad og så en flaske kl.19.

I går virkede hun også træt kl.19, men alligevel kom hun først i seng kl.20, hun ville bare underholdes.

6/6.30 er meget tidligt for en 6måneder baby er blive lagt. Hvornår vågner hun om morgenen?

Det er så også første gang det sker hun har vært så meget vågen. Hun vågner ved kl 7-7:30 vi ligger så og hygger lidt i sengen og så får hub noget grød og bliver putte igen ved 9-9:30  nogen gange før 

Nogen gange når vi kommer ind til hende når hun er utilfreds så smiler hun over hele hovedet, vi tager hende med ud og der leger hun. 

Anmeld

17. oktober 2014

TNBC

futte2010 skriver:

Det er så også første gang det sker hun har vært så meget vågen. Hun vågner ved kl 7-7:30 vi ligger så og hygger lidt i sengen og så får hub noget grød og bliver putte igen ved 9-9:30  nogen gange før 

Nogen gange når vi kommer ind til hende når hun er utilfreds så smiler hun over hele hovedet, vi tager hende med ud og der leger hun. 

hun sover 18:30(ca) til 7/7:30?? Det er sku et godt sovehjerte.

Men hvis hun vågner op kl.14, ville jeg give hende en lille lur før aftensmaden, for det er heller ikke sjovt at have en træt baby der gerne skal spise noget aftensmad.

Hvornår får hun mme eller ammet?

Anmeld

17. oktober 2014

futte2010

Yurie skriver:

hun sover 18:30(ca) til 7/7:30?? Det er sku et godt sovehjerte.

Men hvis hun vågner op kl.14, ville jeg give hende en lille lur før aftensmaden, for det er heller ikke sjovt at have en træt baby der gerne skal spise noget aftensmad.

Hvornår får hun mme eller ammet?

Nej det er ikke sjovt når hun er træt.  Hun får kl ca ved 17:30-18  :-)

Anmeld

17. oktober 2014

L&V

futte2010 skriver:

Hvis vi ligger der inde falder hun selv i søvn i sin seng. Hvornår er så et god tidspunkt og komme i seng på

Mine egne har fået en lille lur ved 17 tiden på en times tid også er de kommet i seng mellem 20-22. Men hvis hun falder i søvn ved den tid når i er der så ville jeg da bare fortsætte sådan også blive ved hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.