Festlokale.. HVOR??? Nordsjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.173 visninger
4 svar
3 synes godt om
17. oktober 2014

PernilleB

Hey Y'all baby mammas...

Jeg skal sq giftes, og jeg kan bare ikke finde det er berømte PERFEKTE lokale... og det skal være i Nordsjælland... det med gerne være KUN lokale eller en pakke løsning med mad osv...

Hjæææælp mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

Michaelch20

PernilleB skriver:

Hey Y'all baby mammas...

Jeg skal sq giftes, og jeg kan bare ikke finde det er berømte PERFEKTE lokale... og det skal være i Nordsjælland... det med gerne være KUN lokale eller en pakke løsning med mad osv...

Hjæææælp mig..

Efter en hurtig søgning på google fandt jeg dette 

http://www.unikkemoedesteder.dk/festlokaler.aspx

Måske det kan hjælpe dig lidt? ... Ellers så søg på "Festlokaler nordsjælland" så dukker der en masse op 

Anmeld

17. oktober 2014

Kay

Gilleleje hallen der kan man leje enten kun lokale, eller tilkøbe mad eller drikke eller opdækning lige som man ønsker det kan man sammensætte det der har jeg været til mange gode fester, med lækker mad og hyggelige lokaler 

Anmeld

17. oktober 2014

Risse

Michaelch20 skriver:

Efter en hurtig søgning på google fandt jeg dette 

http://www.unikkemoedesteder.dk/festlokaler.aspx

Måske det kan hjælpe dig lidt? ... Ellers så søg på "Festlokaler nordsjælland" så dukker der en masse op 

Iiih hvor er det godt!

Jeg har ledt og ledt og jeg finder sgu aldrig noget som helst, men for søren da, der fandt jeg da lige drømmestedet! Tak!

Anmeld

17. oktober 2014

Michaelch20

Risse skriver:

Iiih hvor er det godt!

Jeg har ledt og ledt og jeg finder sgu aldrig noget som helst, men for søren da, der fandt jeg da lige drømmestedet! Tak!

Er glad for jeg kunne hjælpe! Håber du finder et rigtig fedt og flot lokale hvor i kan holde jeres bryllup :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.