Ideer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
3 svar
1 synes godt om
17. oktober 2014

Enskønhed14

godformiddag de daner. 

Det er min datters første jul og hun vil på tidspunktet være lige over 7 måned. Men jeg har ingen andeles om hvad jeg selv skal give hende eller hvad jeg skal ønske på hendes vejene fra familien. Nogle ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

Ciss

- Praktiske ting i står og mangler til hende (tøj, klapvogn, børnebestik, hagesmækker, kop osv)

- Legtøj til hendes næste stadie (gåvogn, byggeklodser, bold osv)

- Sangbøger/pegebøger

- Minder (fotoalbum, børnesmykke osv)

Anmeld

17. oktober 2014

Enskønhed14

Ciss skriver:

- Praktiske ting i står og mangler til hende (tøj, klapvogn, børnebestik, hagesmækker, kop osv)

- Legtøj til hendes næste stadie (gåvogn, byggeklodser, bold osv)

- Sangbøger/pegebøger

- Minder (fotoalbum, børnesmykke osv)

Tak.

Anmeld

17. oktober 2014

Bshizzle

Enskønhed14 skriver:

godformiddag de daner. 

Det er min datters første jul og hun vil på tidspunktet være lige over 7 måned. Men jeg har ingen andeles om hvad jeg selv skal give hende eller hvad jeg skal ønske på hendes vejene fra familien. Nogle ideer?

Tja.. Alt det i mangler til hende? 

Jeg har den ide at jeg i sin tid (og egentlig gør endnu) ønsker mig til ting børnene som de selv ønsker sig, men osse ting de kan bruge et helt år frem. 

Dvs.. Osse ting til sommertiden udenfor og indenfor. 

Gavekort ønsker den store sig (mest fordi han er så gammel nu at han gerne selv vil bestemme tøj). 

De begge elsker biler! 

Men måske i kunne ønske jer nogle nye dukker, legekøkken, plastik/træ frugt, mad, gryder mm, sommerkjoler, ting der kan larme , gåvogn, pynte ting til værelset.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.