nattesved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
6 svar
2 synes godt om
17. oktober 2014

allo

hej

jeg har et problem som jeg håber nogle af jer har gode råd for.

jeg sveder rigtig meget om natten..selvom jeg fryser så kan jeg vågne 1 time efter jeg er gået I seng og være badet I sved..

jeg skal skifte sengetøj og lagen midt om natten.

hvad skyldes det og kan man gøre noget?

jeg har ingen varme på I soveværelset og vinduet star på klem.. alligevel sveder jeg vanvittigt meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

Trekløver(:

allo skriver:

hej

jeg sveder rigtig meget om natten..selvom jeg fryser så kan jeg vågne 1 time efter jeg er gået I seng og være badet I sved..

jeg har ingen varme på I soveværelset og vinduet star på klem.. alligevel sveder jeg vanvittigt meget.

Du skal ringe til din læge i dag og bestille en tid. Det kan være så mange ting, men det er meget vigtigt at få sådan noget tjekket. 

Anmeld

17. oktober 2014

Rockertand

allo skriver:

hej

Snak med din læge, han vil sikkert anbefale blodprøver, heriblandt stofskifteprøver.

Anmeld

17. oktober 2014

betski

allo skriver:

hej

Jeg oplever det samme i perioder. Tænker lidt, det er kroppens måde at forsvare sig selv. Men vil da meget gerne høre, hvad din læge siger, du kontakter ham/hende

Anmeld

12. november 2014

allo

betski skriver:

Jeg oplever det samme i perioder. Tænker lidt, det er kroppens måde at forsvare sig selv. Men vil da meget gerne høre, hvad din læge siger, du kontakter ham/hende

jeg skal derned d. 20/11 så skal jeg nok give besked

Anmeld

12. november 2014

Masig

Hvis ikke lægen finder noget galt så prøv at skifte til en uld dyne hvis du ikke allerede bruger sådan en. Den regulerer din temperatur så du hverken fryser eller sveder for meget 

Anmeld

12. november 2014

Skouboe

Jeg er begyndt at lukke vinduet om natten, når jeg går i seng, så sveder jeg mindre. Jeg tror min krop skruer op for varmen, når der er koldt i soveværelset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.