Har i prøvet det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.096 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. oktober 2014

Isabella_mor

At en syning efter at have en flækket skamlæbe under fødslen, er sprunget?? 

Det har jeg nemlig, og skal på sygehuset nu her og syes sammen igen.!! Og jeg tænker bare, hvad nu hvis det ikke kan ordnes så det bliver pænt..? Og hvad nu hvis jeg skal igennem et større indgreb!! Jeeez.! 

Så det er sgu da noget bæ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2014

Mor til F

Isabella_mor skriver:

At en syning efter at have en flækket skamlæbe under fødslen, er sprunget?? 

Det har jeg nemlig, og skal på sygehuset nu her og syes sammen igen.!! Og jeg tænker bare, hvad nu hvis det ikke kan ordnes så det bliver pænt..? Og hvad nu hvis jeg skal igennem et større indgreb!! Jeeez.! 

Så det er sgu da noget bæ! 

Puha det lyder ikke rart Håber på et godt resultat. 

Anmeld

16. oktober 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår

Det prøvede jeg også efter min første fødsel - det ene lille sting jeg havde fået gik op to dage efter fødsel   

Det blev fikset meget nemt og hurtigt.  Og der var da heller ingen problemer ved min anden fødsel  

Håber at det går godt for dig også  

Anmeld

16. oktober 2014

Isabella_mor

BabyFreia skriver:

Puha det lyder ikke rart Håber på et godt resultat. 

Tak. Ja nu er der bare ventetid ventetid ventetid.. 

Anmeld

16. oktober 2014

Isabella_mor

AHM skriver:

Det prøvede jeg også efter min første fødsel - det ene lille sting jeg havde fået gik op to dage efter fødsel   

Det blev fikset meget nemt og hurtigt.  Og der var da heller ingen problemer ved min anden fødsel  

Håber at det går godt for dig også  

Det her er en ret stor bristning.. Synes jeg selv.. Puha håber det bliver fikset pænt. 

Anmeld

16. oktober 2014

Isabella_mor

Jeg fik et sting og så håber jeg at det gror fint sammen.  

Av mit stakkels skræv...

Anmeld

31. oktober 2014

Isabella_mor

Lortet er sprunget op igen, og nu er det jo helet som det så ud, dvs at nu har jeg permanent et styks flækket labia.! Hvad pokker gør man lige ved det?? Det skal jo ikke se sådan ud.!

Anmeld

1. november 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Isabella_mor skriver:

Lortet er sprunget op igen, og nu er det jo helet som det så ud, dvs at nu har jeg permanent et styks flækket labia.! Hvad pokker gør man lige ved det?? Det skal jo ikke se sådan ud.!

Øv! 

Har du talt med læge om det? Jeg tænker at det måske nok er muligt at fikse igen med operation. 

Men det afhænger jo lidt af hvor generet du er af det. 

Er du ked af det?  Og giver det fysiske gener? 

Anmeld

1. november 2014

L&V

Isabella_mor skriver:

Mon ik de tilbyder dig en rekonstruktiv operation.. Det er jeg i hvertfald blevet tilbudt fordi de. Sygede mig med noget tråd som viste sig at være blevet tilbagekaldt da det altid sprang

Anmeld

1. november 2014

Annemette07

Isabella_mor skriver:

Jeg oplevede det samme, dog ville de ikke sy mig igen, men selv efter 2 1/1 måned kunne jeg stadig bløde fra syningen eller der hvor de sprang op. Nu har jeg en ujævnhed der, hvilket jeg er ked af men ønsker heller ikke at skulle det samme igennem igen ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.