Det værste som kunne ske - skete...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. august 2009

Sofia24

Hej Søde Piger!

Det er længe siden jeg sidst har været her, har haft en del at fordøje på det sidste...
Vi var glade og ubekymrede til NF d. 11 aug, hvor vi fik den frygtelige besked, at den lilles hjerte ikke slår mere...  Vi blev slået helt i stykker! Vi er jo unge og raske, og jeg havde hverken blødt eller haft nogen som helst smerter?! Jeg var 13 uger henne.

Dagen efter blev jeg indlagt ,og fastende ventede jeg på at blive kaldt til operationsgangen for at få den lille taget ud...

Det var nogle frygtelige dage og resten af ugen gik med gråd, snakke om det med hinanden og vores vidunderlige familier  Idag, her halvanden uge efter har vi det begge godt og er begyndt at se fremad.

Idag kan jeg også se at det er godt det skete så tidligt, og at der er en grund til at det skete - der har jo været noget alvorligt galt med den lille.

Efter indgrebet fik jeg at vide, at jeg kunne bløde i op til 14 dage efter - det vigtigste var at det blev mindre og mindre for hver dag.
Jeg blødte kun resten af dagen hvor indgrebet havde fundet sted, altså 12 august. Slet ikke mere frem til igår, d. 20 august.
Her blødte jeg lidt frisk blød. Her til formiddag d. 21 august kom lidt mens-snask, og her i eftermiddag har jeg så blødt lidt igen...

Kan det være min mens allerede?? I en lidt mindre udgave selvfølgelig...?!

Her til sidst vil jeg bare sige, at vi prøver igen når min cyklus er kommet tilbage på sporet  

Mange Kram Sofia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

Mira0911

Nej, nej, Ved ikke hvad jeg skal sige... Er frygtelig ked af det endte på den måde...

Håber virkelig i får snakket om det, hvis i begge lyster det...

Og dejligt at høre i springer på når din cyklus er som den skal være... '

Hmm... Ved ikke om det kan være din mens der er kommet...

Anmeld

21. august 2009

Nanna1985

Årh det gør mig så ondt at læse
Men igen, som du selv siger.. Heller nu end om man er længere henne og skulle føde barnet.. Det gør mig rigtig ondt

Anmeld

21. august 2009

Sweet1978

Knus herfra, godt I er tilbage med friskt mod

Anmeld

21. august 2009

ønskebørn74

Sofia24 skriver:

Hej Søde Piger!

Det er længe siden jeg sidst har været her, har haft en del at fordøje på det sidste...
Vi var glade og ubekymrede til NF d. 11 aug, hvor vi fik den frygtelige besked, at den lilles hjerte ikke slår mere...  Vi blev slået helt i stykker! Vi er jo unge og raske, og jeg havde hverken blødt eller haft nogen som helst smerter?! Jeg var 13 uger henne.

Dagen efter blev jeg indlagt ,og fastende ventede jeg på at blive kaldt til operationsgangen for at få den lille taget ud...

Det var nogle frygtelige dage og resten af ugen gik med gråd, snakke om det med hinanden og vores vidunderlige familier  Idag, her halvanden uge efter har vi det begge godt og er begyndt at se fremad.

Idag kan jeg også se at det er godt det skete så tidligt, og at der er en grund til at det skete - der har jo været noget alvorligt galt med den lille.

Efter indgrebet fik jeg at vide, at jeg kunne bløde i op til 14 dage efter - det vigtigste var at det blev mindre og mindre for hver dag.
Jeg blødte kun resten af dagen hvor indgrebet havde fundet sted, altså 12 august. Slet ikke mere frem til igår, d. 20 august.
Her blødte jeg lidt frisk blød. Her til formiddag d. 21 august kom lidt mens-snask, og her i eftermiddag har jeg så blødt lidt igen...

Her til sidst vil jeg bare sige, at vi prøver igen når min cyklus er kommet tilbage på sporet  

Mange Kram Sofia

på jerres vegne.. Hvor er jeg ked af at høre hvad i må gennemgå!!!

KÆMPE

OG PAS PÅ JER SELV

Anmeld

21. august 2009

missKat

det gør mig ubeskriveligt ondt!!!

de kærligste tanker fra karina

Anmeld

21. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
ØV, sikke noget... det er jeg kedaf at høre

Håber I snart bliver gravide igen.

Stort kram herfra

Anmeld

21. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sofia24 skriver:

Hej Søde Piger!

Mange Kram Sofia

Søde søde du!

Jeg er med dig. Har selv været der. Det er så hårdt!!!

Godt du slap for at føde den, så den ikke var for stor til at få ud ved operation....

Håber du har gode folk omkring dig til at hjælpe dig igennem. Du må gerne skrive, hvis du har brug for at snakke.

Har selv haft en der mistede skulle af med en syg en som mig, som jeg har haft god gavn af at snakke med.

Stort kram

Anmeld

21. august 2009

Cris

Åh hvor må det være hård! Knus herfra og jeg ønsker for jer, at I bliver hurtig gravide igen!

Anmeld

21. august 2009

Diana...

Det jeg ked af at høre mange kram her fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.