Tror i på Trimgel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2009

mor_sabina

Dutte84 skriver:

Ja tror i på dette her www.trimgel.dk/

Det lyder da godt nok fantastisk. Men ved ikke om jeg ville turde det da det går i blodbanerne det må da være npget krads noget. Må sgu ud med babyjoggeren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

LotteGabriella

Dutte84 skriver:

Tror på det er hårdt...

ja det tror jeg også, men det skulle være pisse effektivt og ikke særlig belastende for ledene

Anmeld

21. august 2009

Mira0911

LotteGabriella skriver:

ja det tror jeg også, men det skulle være pisse effektivt og ikke særlig belastende for ledene

Lyder godt.... Har lige læst lidt om det..

Anmeld

21. august 2009

LotteGabriella

Dutte84 skriver:

Lyder godt.... Har lige læst lidt om det..

hihi ok....ja det er bare om at blive inspireretJeg så det sammen med min veninde, da vi var over og svømme

Anmeld

21. august 2009

Mira0911

LotteGabriella skriver:

hihi ok....ja det er bare om at blive inspireretJeg så det sammen med min veninde, da vi var over og svømme

Ja det er det nemlig....

Anmeld

21. august 2009

Trolde_mor

Må ærligt indrømme at jeg ikke tror på det. Er nok lidt det der med at det er for godt til at være sandt.
Lidt ligesom alt det man kan for at komme ens appelsinhus til livs, men alle de cremer osv, kommer ikke ned i læderhuden og hjælper derfor ikke. Så hvordan skulle denne gel kunne det?

Men hvis det virker på nogen herinde fra vil jeg da meget gerne hører om det

Anmeld

21. august 2009

Smukkert

Senia skriver:

Må ærligt indrømme at jeg ikke tror på det. Er nok lidt det der med at det er for godt til at være sandt.
Lidt ligesom alt det man kan for at komme ens appelsinhus til livs, men alle de cremer osv, kommer ikke ned i læderhuden og hjælper derfor ikke. Så hvordan skulle denne gel kunne det?

Men hvis det virker på nogen herinde fra vil jeg da meget gerne hører om det

Jeg har altså prøvet cremer og sæber der fjerne appelsinhuden og slanker, fordi den trækker væske ud ad kroppen.

Anmeld

21. august 2009

Mira0911

98,8 skriver:

Jeg har altså prøvet cremer og sæber der fjerne appelsinhuden og slanker, fordi den trækker væske ud ad kroppen.

Troede ikke man kunne få sæber...

Anmeld

21. august 2009

Balderson

Ja tror i på dette her www.trimgel.dk/

Nej, det gør jeg ikke...

Jeg er overbevidst om at hvis man gerne vil tabe sig, så er der kun en vej...

At begynde at motionere og omlægge sin kost...

Tror der sidder nogle firmaer og skummer fløden og en direktør der griner sin røv i laser over de mennesker der køber alle de slankeprodukter....

Anmeld

21. august 2009

Ni-ko-li-ne

98,8 skriver:

ja det kan godt være at de kan trække væske ud af kroppen men det er også fedtet man vi af med jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.