Hånd/dame taske og pung, HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. oktober 2014

majba

Jeg er pigen der ikke ejer hverken en pung eller en hånd/dame taske! 

Min pung er en kortholder, kan da tiltider også hoppe i en bæltetaske og min hånd/dame taske er et net fra tiger! Total feminint! NOT! 

Så har alvorligt brug for jeres hjælp! Vis mig jeres hånd/dame taske og jeres pung, eller jeres drømme taske og pung

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2014

majba

Kom så damer, vis og fortæl om jeres håndtaske :-)

Anmeld

16. oktober 2014

Mumto3

Åh, elsker bare tasker! Køber mindst en ny taske om året (læs: nok snarre 3-5 stykker) men det kommer jo meget an på din øvrige stil!

Prøv at gå ind i en taskebutik og bare kig. Lad være med at købe noget, men bare for at få indkredset din stil

Anmeld

16. oktober 2014

majba

Mumto3 skriver:

Åh, elsker bare tasker! Køber mindst en ny taske om året (læs: nok snarre 3-5 stykker) men det kommer jo meget an på din øvrige stil!

Prøv at gå ind i en taskebutik og bare kig. Lad være med at købe noget, men bare for at få indkredset din stil

Jeg syntes virkelig det svært at finde noget jeg kan lide, er bedre til at finde omvendt ;-) 

hvilken taske har du sidst købt?:-)

Anmeld

16. oktober 2014

Mumto3

En skøn laksefarvet dametaske i skind. Der er tre store rum i. Så der er plads til en ekstra trøje eller en madpakke, men er dametaske i udseende, og jeg kan bruge den både til mindre shoppeture og som 'arbejdstaske' da der godt kan være en iPad i den.

Anmeld

16. oktober 2014

Røverdatter

Jeg er så mega glad for min taske jeg købte i Berlin i sommers. Mærket er Liebeskind Berlin. Lyst blødt læder med tre rum. Dertil fandt jeg også en pung af det tyske mærke JOST. Rigtig fed!

Ellers er jeg vild med at gå i genbrugs og finde lækre kernelæder-tasker. Fandt en hjemmelavet fra Bosnien med flot mønster engang - den er slidt op

Jeg går efter kvalitet og vil hellere give 1000 kr for en lækker kvalitetstaske end 300 for en der holder et år og ikke føles lækker i kvaliteten. Til gengæld er jeg ret kritisk og tænker meget over, hvilken taske jeg vil købe når alt kommer til stykket. Jeg skal være 100% sikker på at den er noget for mig.

Men i genbrugs og second hands kan man ofte finde gode tasker til små priser

Anmeld

16. oktober 2014

majba

Røverdatter skriver:

Jeg er så mega glad for min taske jeg købte i Berlin i sommers. Mærket er Liebeskind Berlin. Lyst blødt læder med tre rum. Dertil fandt jeg også en pung af det tyske mærke JOST. Rigtig fed!

Ellers er jeg vild med at gå i genbrugs og finde lækre kernelæder-tasker. Fandt en hjemmelavet fra Bosnien med flot mønster engang - den er slidt op

Jeg går efter kvalitet og vil hellere give 1000 kr for en lækker kvalitetstaske end 300 for en der holder et år og ikke føles lækker i kvaliteten. Til gengæld er jeg ret kritisk og tænker meget over, hvilken taske jeg vil købe når alt kommer til stykket. Jeg skal være 100% sikker på at den er noget for mig.

Men i genbrugs og second hands kan man ofte finde gode tasker til små priser

En taske fra det mærke blev jeg helt forelskede i inde i salling Idag! Måske jeg bare skal købe sådan en ;-)

Anmeld

17. oktober 2014

Lunae

Jeg har en lækker pung fra Markberg. Derudover ønsker jeg mig også en taske derfra

ellers kan jeg anbefale Tiger of Sweden, dkny, dacadent og marcbymarcjacobs.

så fine produkter!

Anmeld

17. oktober 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg har købt denne i sidste måned (og 3 andre men kunne ikke lige finde et billede af dem):

http://www.amazon.com/Coach-Peyton-Signature-Bennett-Satchel/dp/B00GT0W6XE/ref=pd_sbs_a_8?ie=UTF8&refRID=1WPW4JXVPXXH8QAWCMBZ

Anmeld

17. oktober 2014

lineog4

Jeg har ønsket mig den her i julegave.

http://www.zatchels.com/orange-leather-satchel.html

Nok ikke feminin men passer til min farvelade barnlige stil :-)

Pung mangler jeg stadig at finde for kan ikke finde en der lever op til både mine æstetiske og praktiske krav.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.