31+0 med min lille mussepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.246 visninger
3 svar
12 synes godt om
15. oktober 2014

Ronja_R

Ja, så nåede jeg da også 31+0!

Har tilmed også scoret en lækker pusle-kommode i BabySam idag som var på tilbud - sparede 640 kroner - sikke et kup, de er sgu så dyre de der pusleborde/kommoder.  

Og så er den bare så fin og i hvid. Henter den så først når jeg flytter i min nye 3 værelses lejlighed d. 31 oktober (jeg glæder mig helt vildt)!  

Føler bare at alt kører på skinner lige nu, juhu! 

Her et lille billede af maven, man kan ikke se dens form helt så godt forneden da jeg ikke får holdt alt stoffet fra kjolen inde, men sådan nogenlunde kan man da: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

Babydrøm

rkr skriver:

Ja, så nåede jeg da også 31+0!

Har tilmed også scoret en lækker pusle-kommode i BabySam idag som var på tilbud - sparede 640 kroner - sikke et kup, de er sgu så dyre de der pusleborde/kommoder.  

Og så er den bare så fin og i hvid. Henter den så først når jeg flytter i min nye 3 værelses lejlighed d. 31 oktober (jeg glæder mig helt vildt)!  

Føler bare at alt kører på skinner lige nu, juhu! 

Her et lille billede af maven, man kan ikke se dens form helt så godt forneden da jeg ikke får holdt alt stoffet fra kjolen inde, men sådan nogenlunde kan man da: 

Flot mave skønt med et godt kup 

Anmeld

16. oktober 2014

L-Mortil3

Sikke en dejlig mave, og hvor ser du glad ud :-) uha jeg elsker også røverkøb

Anmeld

16. oktober 2014

Ronja_R

Tak skal i have!  

Jamen jeg ér simpelthen også så glad! Glæder mig bare til at flytte så jeg kan 'bygge rede' 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.