Bleer til små baby'er, under 3 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.034 visninger
13 svar
4 synes godt om
15. oktober 2014

mortilsilke

Hej tøser.

Min lille pjevs vejer jo kun 2300-2400 gram (hun er begyndt at gylpe helt vildt, så tror desværre hun taber sig lidt! ), men jeg havde jo købt en masse bleer, da jeg ikke vidste at jeg ville føde allerede 35+1, men de er jo meget for store (havde købt str 1 fra både rema og LIDL).. På hospitalet brugte vi premature fra Libero, men de er viiiirkelig dyre.. Så ville høre jer, med meget små baby'er, hvilke i brugte? Eller skal jeg ned og købe de meget dyre bleer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

Christabelle

Liberos str 1 hedder 2-5 kg. Dem brugte vi til vores datter, hun var godt nok ikke så lille som din, men måske de kan bruges. De koster 19,95 (mener jeg det er) pr pakke i kiwi.

Anmeld

15. oktober 2014

IT-nørd

Liberos er de bedste til så små børn og du må nok bare bide i det sure æble og betale. Hun vokser jo hurtigt

Anmeld

15. oktober 2014

Kløver

VenterVanessa skriver:

Hej tøser.

Min lille pjevs vejer jo kun 2300-2400 gram (hun er begyndt at gylpe helt vildt, så tror desværre hun taber sig lidt! ), men jeg havde jo købt en masse bleer, da jeg ikke vidste at jeg ville føde allerede 35+1, men de er jo meget for store (havde købt str 1 fra både rema og LIDL).. På hospitalet brugte vi premature fra Libero, men de er viiiirkelig dyre.. Så ville høre jer, med meget små baby'er, hvilke i brugte? Eller skal jeg ned og købe de meget dyre bleer? 

Jeg har brugt præmature til alle mine, og derefter str 1 fra libero 

Anmeld

15. oktober 2014

L-Mortil3

Til vores drenge passede Pampers de mindste bedst de vejede hhv 2840 og 2980

Anmeld

15. oktober 2014

Mor til F

VenterVanessa skriver:

Hej tøser.

Min datter,  som er født 37+0,  vejede 2551g ved fødslen. 

Vi brugte Libero str. 1 i starten.  Vi fik dem til 25 kr for en pakke i Kiwi.  Med lårkort får man hver 4. pakke gratis. 

Ellers er der bleer fra Rema 1000,  de går fra 2-5 kg. De fungerede dog ikke for min datter. 

Anmeld

15. oktober 2014

Louise H.

Min datter er født 36+2, vejede 1990g. Vi brugte libero str 1

Anmeld

15. oktober 2014

mortilsilke

Tror jeg må på jagt efter en KIWI. 

Anmeld

15. oktober 2014

sulo

Vores dreng vejede 2306 gram, vi brugte også Libero str 1 til ham, det var kun dem der fungerede på ham og vi bruger stadig Libero, de er bare bedst til ham, når han er så slank en dreng.

Men Kiwi til 19 kr pakken, har dog også fundet str 1 til 28 kr i Løvbjerg, hvis i ikke har en Kiwi i nærheden.

Anmeld

15. oktober 2014

Nadia&Daniel

VenterVanessa skriver:

Hej tøser.

Laura kom til verden 9 dage før termin (planlagt kejsersnit) - hun vejede 2580 gram (og tabte sig ned til 24xx gram) Vi brugte Libero nr. 1 (vi fik en masse med fra hospitalet) - ellers købte vi dem i de der små pakker. De var aller bedst til Laura. Se billede 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.