Hvor for sent kan den være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej.. Jeg har et spørgsmål, som jeg håber at nogen evt kender til eller har Nogle råd til mig? 

I august havde jeg min sidste mens, 14 dage inden havde jeg ondt i mine bryster/vorter og gik ud fra at det var min ÆL, selvom jeg ikke testede. Havde min mens i 6 dage. Og igen i september 14 dage inden, jeg troede jeg skulle have min mens, fik jeg igen ondt i mine bryster/vorter. Men jeg har stadig ikke fået min mens, jeg skulle ha haft den i weekenden. Jeg er lidt usikker på, hvor længe den kan være forsinket? Det er 6 uger siden, jeg sidst havde min mens.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

L-Mortil3

Anonym skriver:

Hej.. Jeg har et spørgsmål, som jeg håber at nogen evt kender til eller har Nogle råd til mig? 

I august havde jeg min sidste mens, 14 dage inden havde jeg ondt i mine bryster/vorter og gik ud fra at det var min ÆL, selvom jeg ikke testede. Havde min mens i 6 dage. Og igen i september 14 dage inden, jeg troede jeg skulle have min mens, fik jeg igen ondt i mine bryster/vorter. Men jeg har stadig ikke fået min mens, jeg skulle ha haft den i weekenden. Jeg er lidt usikker på, hvor længe den kan være forsinket? Det er 6 uger siden, jeg sidst havde min mens.. 

Har du taget en g test!? Hvordan har dine cyklusser været førhen? Længden!?

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

L-Mortil2 skriver:

Har du taget en g test!? Hvordan har dine cyklusser været førhen? Længden!?

Har ikke taget en.. 

Stoppede med mine P-piller i maj måned, og har kun haft min mens i juli og august, siden jeg stoppede. 

Anmeld

15. oktober 2014

L-Mortil3

Så synes jeg du skal tage en test da 2. Omgang æl smerter du beskriver kan være ægget der har sat sig fast. Skulle det mod forventning ikke være det, kan der gå en del måneder før mens er stabil igen efter P pille stop ;-) men tag da lige en test! 

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

Har ikke nævnt noget om nogle smerter? Hvad mener du med det? - men prøver at tage en test imorgen 

Anmeld

15. oktober 2014

L-Mortil3

Anonym skriver:

Har ikke nævnt noget om nogle smerter? Hvad mener du med det? - men prøver at tage en test imorgen 

Ondt i brystvorter 

Anmeld

15. oktober 2014

L-Mortil3

Opdater endelig i morgen 

Anmeld

15. oktober 2014

Købmagerkonen

Anonym skriver:

Jeg synes helt klart du skal tage en graviditetstest, så du kan få af- eller bekræftet den mulighed.

Hvis du ikke er gravid og din menstruation bliver ved med at udeblive, ville jeg kontakte lægen. Jeg har selv haft en enkelt cyklus på 70 dage! Gynækolog og læge kunne dog ikke sige hvad det skyldtes. Så ja, det sker at menstruationen udebliver, men så skal du tjekkes af læge/gynækolog.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.