hvor hurtigt kunne man se jeres mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.944 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. august 2009

tascia

Kom lige til at se på alle de fine billeder af folks maver, og blev da lidt overrasket over hvor hurtigt man kunne se det... kan huske fra min første graviditet at det var forholdsvis hurtigt, men det var hvertfalde først efter uge 15.
Anden gang var jeg i uge 20 eller 21 før maven var tydelig, men det var nu også som om jeg fik mave hen over en weekend (meget underligt)

hva med jer, var i også halvvejs da man kunne se en fin mave, eller var i "tykke" med det samme?

//Natascia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

Ayasmor

tascia skriver:

Kom lige til at se på alle de fine billeder af folks maver, og blev da lidt overrasket over hvor hurtigt man kunne se det... kan huske fra min første graviditet at det var forholdsvis hurtigt, men det var hvertfalde først efter uge 15.
Anden gang var jeg i uge 20 eller 21 før maven var tydelig, men det var nu også som om jeg fik mave hen over en weekend (meget underligt)

hva med jer, var i også halvvejs da man kunne se en fin mave, eller var i "tykke" med det samme?

//Natascia

Da jeg var i 8.uge kunne jeg ikke lukke mine normale bukser, og da jeg så nåede uge tolv synes jeg at jeg så gravid ud.. kan self godt være at det bare var fordi jeg stod midt i det.. Her kan man vist følge maven lidt: http://www.123hjemmeside.dk/minbebs/17804307

Anmeld

21. august 2009

mor_sabina

Ayasmor skriver:

Da jeg var i 8.uge kunne jeg ikke lukke mine normale bukser, og da jeg så nåede uge tolv synes jeg at jeg så gravid ud.. kan self godt være at det bare var fordi jeg stod midt i det.. Her kan man vist følge maven lidt: http://www.123hjemmeside.dk/minbebs/17804307

Wauw det ser vildt ud. Min mave var knap så spids jeg spiste vist godt så det blev udlignet lidt

Anmeld

21. august 2009

Ayasmor

mor_sabina skriver:

Wauw det ser vildt ud. Min mave var knap så spids jeg spiste vist godt så det blev udlignet lidt

haha jah det ser lidt voldsomt ud med en omkreds på 122 cm (sidste billede) når jeg kun er 156 høj.. hihi.. jeg tog heldigvis kun 9 kg. på, så det sad kun på maven..

Anmeld

21. august 2009

Pige2009

Jeg var helt henne i uge 26 før man kunne se det tydeligt. Se evt. mit mavebillede fra den uge. Jeg kan heldigvis stadig passe det meste af mit tøj, selvom jeg imorgen er 34 uger henne. Vægten siger +8 kg

Hilsen Linda 32+6

Anmeld

21. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Første gang var jeg 20 uger henne før jeg havde problemer med at passe mine bukser. Og folk der ikke vidste jeg var gravid kunne stadig ikke se det før jeg var nogle uger længere henne.
Anden gang blev jeg stor meget hurtigere, og til nakkefoldsscanning i 12 uge var jeg allerede hoppet i ventebukser

Anmeld

21. august 2009

Mira0911

Jeg var ca. 5 måneder henne før man kunne se noget mave på mig...

Anmeld

21. august 2009

Mullemus86

Her kunne jeg selv se det tidligt, men.. Omverden har kunne se det fra ca.12. uge.. Se evt. mine mavebilleder i albummet..

Anmeld

21. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jeg er 13+0 i dag, og synes jeg har været "tyk" længe for mig går det vildt hurtigt, selvom jeg ikke har taget på siden de første 7 uger....

Anmeld

21. august 2009

mortil(nichlasogmathias)

alderede fra uge 8 af kunne man se min mave og bukserne ku ikke lukkes.. både i denne graviditet og sidste graviditet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.