Endnu en scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
10 svar
27 synes godt om
15. oktober 2014

FrkRaarup

Endnu en skøn scanning!

Forsat ingen væske eller hjertefejl hos vores lille dreng. Stærke spark og masser af liv. Den lille gut vokser som han skal

Nu skal der søges tilladelse om fødsel på Skejby. Jeg snakkede med overlægen om igangsættelse og blev lidt skuffet da de først vil sætte mig i gang i uge 39.. Havde lidt regnet med noget andet, men selvfølgelig skal lillebror være klar inden han kommer ud..

27+3 - 1025 Gram 

Scanning om 4 uger.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

L-Mortil3

Altid dejligt med godt nyt :-)

Anmeld

15. oktober 2014

FrkRaarup

L-Mortil2 skriver:

Altid dejligt med godt nyt :-)

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 

Anmeld

15. oktober 2014

tarkoflen

Jeg er ikke så aktiv herinde, men jeg fandt lige denne tråd, og hvor er det bare fantastisk for jer, at lillebror vokser og har det godt 

Anmeld

15. oktober 2014

FrkRaarup

tarkoflen skriver:

Jeg er ikke så aktiv herinde, men jeg fandt lige denne tråd, og hvor er det bare fantastisk for jer, at lillebror vokser og har det godt 

Okay  - tråden er kun et par timer gammel 

Jaaaaa! Det går bare så godt med ham 

Anmeld

15. oktober 2014

tarkoflen

FullOfHope skriver:

Okay  - tråden er kun et par timer gammel 

Jaaaaa! Det går bare så godt med ham 

Ja men jeg ledte også efter dig og fandt den  Skulle se hvordan det gik, fordi jeg kom til at tænke på dig 

Og jeg er så glad for at se at det går godt! Mon ikke du får lovtil at føde på Skejby? Der er jo frit sygehusvalg 

Anmeld

16. oktober 2014

FrkRaarup

tarkoflen skriver:

Ja men jeg ledte også efter dig og fandt den  Skulle se hvordan det gik, fordi jeg kom til at tænke på dig 

Og jeg er så glad for at se at det går godt! Mon ikke du får lovtil at føde på Skejby? Der er jo frit sygehusvalg 

Hvor er du sød 

Der er ikke frit sygehusvalg når det er i en anden region. Da det koster min hjemmeregion penge at føde i en anden region, skal der ansøges om det. Overlægen fra igår syntes det var en god idé at føde i Skejby, grundet tidligere væske hos lillebror og hjertefejl ved Naja. Men nu må vi se .. Skulle gerne få svar til næste scanning, om 4 uger .. 

Anmeld

16. oktober 2014

modesty

FullOfHope skriver:

Endnu en skøn scanning!

Forsat ingen væske eller hjertefejl hos vores lille dreng. Stærke spark og masser af liv. Den lille gut vokser som han skal

Nu skal der søges tilladelse om fødsel på Skejby. Jeg snakkede med overlægen om igangsættelse og blev lidt skuffet da de først vil sætte mig i gang i uge 39.. Havde lidt regnet med noget andet, men selvfølgelig skal lillebror være klar inden han kommer ud..

27+3 - 1025 Gram 

Scanning om 4 uger.

Hvor dejligt for jer. 

Anmeld

16. oktober 2014

tarkoflen

FullOfHope skriver:

Hvor er du sød 

Der er ikke frit sygehusvalg når det er i en anden region. Da det koster min hjemmeregion penge at føde i en anden region, skal der ansøges om det. Overlægen fra igår syntes det var en god idé at føde i Skejby, grundet tidligere væske hos lillebror og hjertefejl ved Naja. Men nu må vi se .. Skulle gerne få svar til næste scanning, om 4 uger .. 

Mon ikke l får lov? Det håber jeg. 

Anmeld

17. oktober 2014

Meyer

Profilbillede for Meyer

hvor er det dejligt for jer at det går godt med lillebror 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.