Børne checken hvohenne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
15 svar
4 synes godt om
15. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej Piger....

Er det ikke muligt nogle steder at se online hvor meget man får udbetalt på mandag i børnechecken?? Har røvet borger og skat men kan ikke finde noget..... I vil nok svare at jeg jo sel kan regne mig frem til det via taksterne men problemet er der har været problemer med friplads tilskud osv så kommunen mener jeg skylder penge i daginstuation.... Det skulle dog være på plads men ville gerne tjekke inden mandag om de har trukket i min børnecheck så jeg kan nå at reagerer..... Nogle der ved noget...?? Har prøvet at ringe til udbetalingen danmark men den melder optager og så hvis man endelig kommer igennem er jeg nr 45 i køen dur ikke når man også har et job at passe..... Håber nogle er klogere end mig.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

Bissen

Anonym skriver:

Hej Piger....

Er det ikke muligt nogle steder at se online hvor meget man får udbetalt på mandag i børnechecken?? Har røvet borger og skat men kan ikke finde noget..... I vil nok svare at jeg jo sel kan regne mig frem til det via taksterne men problemet er der har været problemer med friplads tilskud osv så kommunen mener jeg skylder penge i daginstuation.... Det skulle dog være på plads men ville gerne tjekke inden mandag om de har trukket i min børnecheck så jeg kan nå at reagerer..... Nogle der ved noget...?? Har prøvet at ringe til udbetalingen danmark men den melder optager og så hvis man endelig kommer igennem er jeg nr 45 i køen dur ikke når man også har et job at passe..... Håber nogle er klogere end mig.....

Jeg fik mail på digital post igår omkring beløb. 

Har du tjekket der? 

Anmeld

15. oktober 2014

Kamilla-m

Anonym skriver:

Hej Piger....

Spild af tid og komme igennem til udbetaling dk - vis der har været bøvl med det, så skal du ringe til skat og få det oplyst fordi udbetaling dk overføre til skat, og så skal de overføre til dig.

men de vil måske ku se det i opkrævningen på kommunen, det er dem der indberetter til skat, vis du skylder der .

Anmeld

15. oktober 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Anonym skriver:

Hej Piger....

Her er de almindelige satser.

Satserne for 2014 er:

• 0-2-årige: 4.404 kr. per kvartal
  • 3-6-årige: 3.486 kr. per kvartal
  • 7-14-årige: 2.745 kr. per kvartal
  • 15-17-årige: 915 kr. per måned.

Anmeld

15. oktober 2014

Mor til F

Bliver det automatisk registreret, når man får et barn? Så de automatisk overfører børne penge, eller skal jeg selv gøre noget? 

Fik mit første barn den 04.07.2014,  og er derfor berettiget til,  at få børnepenge for første gang på mandag. 

Anmeld

15. oktober 2014

Kamilla-m

BabyFreia skriver:

Bliver det automatisk registreret, når man får et barn? Så de automatisk overfører børne penge, eller skal jeg selv gøre noget? 

Fik mit første barn den 04.07.2014,  og er derfor berettiget til,  at få børnepenge for første gang på mandag. 

Ja det gør man automatisk .

det kan ske de glemmer set (nok ydelser sjældent)

men så ringer du bare og så får du dem

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mettebids skriver:

Jeg fik mail på digital post igår omkring beløb. 

Har du tjekket der? 

Digital post er det det samme som eboks??

Der er der nemlig ikke kommet noget....

Anmeld

15. oktober 2014

Bissen

Anonym skriver:

Digital post er det det samme som eboks??

Der er der nemlig ikke kommet noget....

Ja det er det... Mærkeligt du ikke har fået noget så. 

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mettebids skriver:

Ja det er det... Mærkeligt du ikke har fået noget så. 

Jeg har aldrig modtaget noget med udbetaling... Førhen fik jeg det med posten men det er snart længe siden jeg har fået det....

Anmeld

15. oktober 2014

Nystart

Jeg modtager heller intet pr brev, højest en bank besked om der er gået penge ind... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.