Bare en omgang tanker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2014

grinny

tarkoflen skriver:

Kan godt forstå det er så hårdt for dig kæmpe kram herfra. 

Jeg håber din familie kan rumme jeres sorg og at det er ok at det er svært!

jeg håber snart jeres forsøg bærer frugt og l kan gøre isaac til storebror 

Jeg tror godt at de kan rumme det, men kan alligevel ikke lade være med at tænke om de mon bare tænker at jeg er pisse uopdragen? 

Der er nogen der ikke helt kan forstå at vi stadig kan være i sorg efter så lang tid, og det er svært at forklare andre at dette har gjort at man evigt har en sorg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

Soffy27

Åh søde du.. Har ingen ord - sender blot en masse tanker og en masse 

Anmeld

15. oktober 2014

Mami

Årh hvor jeg kender det. 

Kort inden jeg fødte min søn fik et familie medlem en lille også, og jeg kan overhoved ikke rumme det barn. 

Føler mig så ond, det er jo ikke det barns skyld jeg ikke har min baby hos mig. 

Så du er ikke alene om dine stanker 

Anmeld

15. oktober 2014

Christine

grinny skriver:

Det er jo nemlig det, det er okay, men hvad nu hvis andre går rundt og tror at jeg bare er en dum kælling?

Jeg vil jo selv gerne have at folk bliver glade når jeg fortæller at vi skal være forældre igen.

Ja selvfølgelig.

Men måske virker du ikke så "kold" overfor andres lykke som du selv føler? Kan selvfølgelig godt se at det er nemmest for folk at forstå hvis de kender til Isaac. Men så tror jeg så også de fleste, hvis ikke alle, vil forstå det.

Anmeld

15. oktober 2014

tarkoflen

grinny skriver:

Jeg tror godt at de kan rumme det, men kan alligevel ikke lade være med at tænke om de mon bare tænker at jeg er pisse uopdragen? 

Der er nogen der ikke helt kan forstå at vi stadig kan være i sorg efter så lang tid, og det er svært at forklare andre at dette har gjort at man evigt har en sorg.

Har du fortalt det kommende forældrepar om hvordan du har det? Altså jeg tænker, at jeg ville blive glad for at høre, at det ikke er fordi det var mig der var gravid, men fordi det er hårdt for dig at Blive mindet om, at l ikke har isaac mere, og den følelse kommer desværre i og med at andre bliver gravide. Giver det mening? 

Dem der ikke kan sætte sig ind i, at det er en livs lang sorg, det er dem, der har et problem, ikke jer! At miste et barn er det værste en forældre kan opleve, og det vil sidde dybt i jer for altid, og det er altså ok...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.