10 dage til termin.. og nu sløj:-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. oktober 2014

Anonym trådstarter

Ja, har 10 dage til termin og er nu ramt af en gang forkølelse og ondt i halsen. Æv, overskuddet er der ikke rigtig til hvis jeg nu skulle gå i fødsel. Jeg sukker efter at der snart sker noget, men føler bare ikke særlig meget overskud.

Med den første havde jeg vildt meget energi det sidste stykke tid inden fødslen og følte et stort overskud. Mit spørgsmål er at hænger det sammen med hvornår man egentlig kan finde på at gå i fødsel?

Det jeg mener er - venter kroppen til man er frisk igen, eller er der nogen af jer der har født selvom I havde minus overskud og evt. også var halvsløje?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2014

Signe-bine

Jeg har ikke født mens jeg var sløj, men har hørt (ret mig hvis jeg tager fejl) at kroppen har det med ikke at gå i fødsel når man er syg, og altså venter til man er mere på toppen igen og klar til at fyre den af til en fødsel ;-)

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

Signe-bine skriver:

Jeg har ikke født mens jeg var sløj, men har hørt (ret mig hvis jeg tager fejl) at kroppen har det med ikke at gå i fødsel når man er syg, og altså venter til man er mere på toppen igen og klar til at fyre den af til en fødsel ;-)

Det synes jeg nemlig også at jeg har hørt et eller andet sted, men ved bare ikke om det blot er en skrøne - eller om der er nogen der har "fået lov" at føde mens de var syge...

Jeg venter nu gerne til jeg er mere frisk nemlig

Anmeld

16. oktober 2014

Clisolka

Jeg blev også syg op til fødslen af min mindste - men han ventede med at komme ud, til jeg var rask 

Jeg har indtil videre ikke hørt om nogle, der har født mens de var sløje. Jeg har også hørt det som Signe-bine skriver, med at kroppen venter med at gå i fødsel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.