Hvilken ammebh/top skal man vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. oktober 2014

*maygirl*

Ved godt man først kan købe det når mælken er løbet til, men derfor kan man jo godt undersøge hvad det skal være for noget

Hvilke ammebh'er eller toppe vil I anbefale?

Jeg kunne godt tænke mig at evt. finde noget hvor man ikke føler sig for blottet - derfor tænker jeg at en top er en mulighed.

Hvad med om natten? Sidst lækkede jeg en del om natten, men hader at sove med bh. Så kan man få en top hvor man kan have ammeindlæg i uden det hele rutcher rundt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2014

StineOO

Ved godt man først kan købe det når mælken er løbet til, men derfor kan man jo godt undersøge hvad det skal være for noget

Jeg kunne godt tænke mig at evt. finde noget hvor man ikke føler sig for blottet - derfor tænker jeg at en top er en mulighed.

Hvad med om natten? Sidst lækkede jeg en del om natten, men hader at sove med bh. Så kan man få en top hvor man kan have ammeindlæg i uden det hele rutcher rundt?

Hej MayGirl

Nu skal jeg ikke gøre mig til ekspert, da jeg endnu ikke er nået til amning Men min veninde er helt vild med noge BH'er/toppe fra Missya som er uden bøjle og syninger. Jeg ved at hun bruger dem til at sove i også. 

Det er den her:
[red. Af staff]

Måske det var noget for dig også? :-D 

Anmeld

14. oktober 2014

*maygirl*

Hej MayGirl

Nu skal jeg ikke gøre mig til ekspert, da jeg endnu ikke er nået til amning Men min veninde er helt vild med noge BH'er/toppe fra Missya som er uden bøjle og syninger. Jeg ved at hun bruger dem til at sove i også. 

Det er den her:

Måske det var noget for dig også? :-D 

Tak - de ser gode ud - det kunne helt sikkert være en mulighed

Anmeld

14. oktober 2014

Mor til F

*maygirl* skriver:

Hej

Jeg bruger selv Cariwell Nursing Bh'er, som jeg er glad for

De er dejligt bløde, uden syninger og kan fås i sort og hvid. 

De koster normalt 199 kr stk og kan fås i Ønskebørn

Jeg har også fundet dem på www.babyshower.dk.

Anmeld

15. oktober 2014

*maygirl*

BabyFreia skriver:

Hej

Jeg bruger selv Cariwell Nursing Bh'er, som jeg er glad for

De er dejligt bløde, uden syninger og kan fås i sort og hvid. 

De koster normalt 199 kr stk og kan fås i Ønskebørn

Jeg har også fundet dem på www.babyshower.dk.

ok tak de ser også fine ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.