Jer med kaniner :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2014

Babydrøm

Mami skriver:

Sociale ja, flok dyr nej ��

Mine elsker at bo sammen og har aldrig været lykkelige Kan tydeligt se en meget positiv udvikling hos min hunkanin, efter hun fik min hankanin som ven  

Hvor har du din info fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

Mami

Babydrøm skriver:

Mine elsker at bo sammen og har aldrig været lykkelige Kan tydeligt se en meget positiv udvikling hos min hunkanin, efter hun fik min hankanin som ven  

Hvor har du din info fra?

Det har jeg bla i forbindelse med mit arbejde hos kanin avlere, min praktik og den viden jeg selv har opsøgt 

Anmeld

15. oktober 2014

Babydrøm

Mami skriver:

Det har jeg bla i forbindelse med mit arbejde hos kanin avlere, min praktik og den viden jeg selv har opsøgt 

Okay, så overrasker det mig at du ikke kender til Den Store Kaninbog eller forfatteren af den.

Anmeld

16. oktober 2014

Mami

Babydrøm skriver:

Okay, så overrasker det mig at du ikke kender til Den Store Kaninbog eller forfatteren af den.

Jeg kender den skam godt 

men nu gider jeg ikke kører mere i det her, jeg er ikke enig med dig og jeg bliver det ikke. 

Anmeld

16. oktober 2014

Babydrøm

Mami skriver:

Jeg kender den skam godt 

men nu gider jeg ikke kører mere i det her, jeg er ikke enig med dig og jeg bliver det ikke. 

Må jeg spørge om du ikke tro på bogen siden du ikke synes kaniner skal bo sammen eller? 

Vi behøver heller ik at blive enige, alle har ret til sin mening. Og ville bare fortælle at det kan lade sig gøre at have dem sammen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.