Spørgsmål vedr. Igangsættelse Skejby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
7 svar
3 synes godt om
14. oktober 2014

Soleil

Ja jeg er nu snart gået 1 uge over tid  Skal til jordmoder i dag, men er lidt nysgerrig på et spørgsmål.

Hvor langt skal man være henne for at blive sat igang? Og kan man evt få lavet en hindeløsning ved jordmoderkonsultationen?

Jeg er aldrig gået så lang tid over (mit 4 barn) så tålmodigheden er lige nul!!!!

Håber i kan svare på mit spørgsmål 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2014

tinemus79

Jeg bor godt nok i København.  Men jeg fik hindeløsning 4 gange inden jeg blev sat i gang 2 dage over tid. Så hvis du siger til din jordemoder at du har fået nok nu hjælper hun nok med hinderne.  Så kan du enten være heldig at der sker noget eller uheldig som mig hvor det bare startede op for så at gå i sig selv igen.  Pøj pøj 

Anmeld

14. oktober 2014

Soleil

tinemus79 skriver:

Jeg bor godt nok i København.  Men jeg fik hindeløsning 4 gange inden jeg blev sat i gang 2 dage over tid. Så hvis du siger til din jordemoder at du har fået nok nu hjælper hun nok med hinderne.  Så kan du enten være heldig at der sker noget eller uheldig som mig hvor det bare startede op for så at gå i sig selv igen.  Pøj pøj 

Jeg har i den grad fået nok!! Så håber virkelig at hun vil hjælpe det lidt igang  og at det så virker første gang 

Anmeld

15. oktober 2014

tinemus79

Soleil skriver:

Jeg har i den grad fået nok!! Så håber virkelig at hun vil hjælpe det lidt igang  og at det så virker første gang 

Hvad så ? Er der sket noget ?

Anmeld

16. oktober 2014

Soleil

tinemus79 skriver:

Hvad så ? Er der sket noget ?

Jeg er blevet sat i gang. Eller dvs at de har forsøgt 2 gange med indtagelse af piller og er her nu til mit 3 forsøg.

Anmeld

16. oktober 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Soleil skriver:

Jeg er blevet sat i gang. Eller dvs at de har forsøgt 2 gange med indtagelse af piller og er her nu til mit 3 forsøg.

Spændende så håber jeg at der snart sker ting og sager!

God fødsel

Anmeld

16. oktober 2014

Soleil

SDD skriver:

Spændende så håber jeg at der snart sker ting og sager!

God fødsel

Mange tak

Anmeld

16. oktober 2014

tinemus79

Jeg fik også piller og de hjalp ikke rigtig men da de tog vandet ( var kun 2 cm åben ) fik jeg veer med det samme og jeg havde kun 2 pauser på 1 min. Inden han kom ud små 2 timer senere.  Så hvis det bliver ved så hold på at du vil have de skal tage vandet. Pøj pøj 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.