Sex efter kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
3 svar
1 synes godt om
13. oktober 2014

mortilsilke

Ja, til dem der har fået kejsersnit, hvor længe gik der før i havde sex med manden?

Jeg er godt nok stadig indlagt, og det sker ikke før vi kommer hjem, ved ikke hvornår det er, men må indrømme at jeg er begyndt at savne det, vi har ikke haft sex i over ½ år nu, da jeg mistede lysten i graviditeten.

Men, jeg er virkelig bange for der sker et eller andet ved såret? Især fordi vi ikke er tynde mennesker, så vores maver ligesom glider op og ned af hinanden eller hvad man kan sige.... 

Hvordan gik jeres første gang efter? Og hvornår kan jeg egentlig starte på p-piller igen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
VenterVanessa skriver:

Ja, til dem der har fået kejsersnit, hvor længe gik der før i havde sex med manden?

Jeg er godt nok stadig indlagt, og det sker ikke før vi kommer hjem, ved ikke hvornår det er, men må indrømme at jeg er begyndt at savne det, vi har ikke haft sex i over ½ år nu, da jeg mistede lysten i graviditeten.

Men, jeg er virkelig bange for der sker et eller andet ved såret? Især fordi vi ikke er tynde mennesker, så vores maver ligesom glider op og ned af hinanden eller hvad man kan sige.... 

Hvordan gik jeres første gang efter? Og hvornår kan jeg egentlig starte på p-piller igen? 

Hej...

Tænkte faktisk selv lidt det samme efter mit pks. Vi har dog haft sex helt frem til pks. Men det har en stor betydning for vores parforhold.  

Her gik det egentligt lidt hurtigt tror jeg. Vi var indlagt fem dage efter. Allerede ti dage efter operationen prøvede vi. Vi gik stille og roligt frem. Men havde ingen smerter overhovedet.  

Her er vi heller ikke tynde. I starten var det mest på kanten eller på siden. Men man fornemmer hurtigt, hvad man kan og ikke kan. Bare tag det i dit tempo. 

Her gik det overraskende godt. Dog føltes det meget mærkeligt under og efter orgasme. Jeg kunne ikke mærke det på helt samme måde.  Men det kom hurtigt tilbage.  

Du kan tidligst starte på p-piller efter 8. Ugers undersøgelsen. Men man bliver rådet til at vente til første mens. Men det op til en selv. De ser jo helst at man bruger kondom hvertfald de første otte uger pga. Infektions fare  

Håber du kan bruge mit svar.

Anmeld

14. oktober 2014

UnderCover37

VenterVanessa skriver:

Jeg tror ikke der gik mere end 5-7 dage her

Så kunne jeg ikke vente længere og det var smertefrit for mig - min mand var meget bekymret for om det ville gøre for ondt på mig men det gjorde det heldigvis ikke!

Sørgede dog den første gang for ikke at komme til maveregionen da jeg var meget mærket af ks - massive blødninger i underhuden (meget hævdede blå mærker) og ikke havde fået taget klips ud endnu...

Jeg er glad for at vi fik begyndt så hurtigt efter, da det betød for os, at det ikke rigtigt nåede at "gå i stå" og fortsat var helt naturligt for os

Anmeld

14. oktober 2014

Diana2013

3 uger gik der her hvis i er bange for din mave kan doggy vel bruges  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.