Hvilke størrelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
6 svar
2 synes godt om
13. oktober 2014

Anonym trådstarter

Har termin 1/3-15 (er anonym - da jeg først fortæller jobbet det på mandag)

Det er vores første barn - så mange spørgsmål dukker op. Endnu et er kommet op i hovedet på mig: hvilken str. strømper køber man?? tænker: meget små fødder og kold mdr. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

TNBC

Anonym skriver:

Har termin 1/3-15 (er anonym - da jeg først fortæller jobbet det på mandag)

Det er vores første barn - så mange spørgsmål dukker op. Endnu et er kommet op i hovedet på mig: hvilken str. strømper køber man?? tænker: meget små fødder og kold mdr. 

Jeg ville bruge heldragter med fødder. Så holder du varmen inde.

Anmeld

13. oktober 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg ville bruge heldragter med fødder. Så holder du varmen inde.

Tak for svar  Hvornår vil de normalt kunne passe 13/15 - har lige set jeg har arvet en del af dem..

Anmeld

13. oktober 2014

TNBC

13-15 svarer til 1-2måneder, så jeg ville ikke købe flere sokker lige nu. Vent og se når du har født. Og der er også strømpebukser, ikke helt sikker på hvor små man kan få dem. Men synes det er bedre at have noget på deres fødder/ben, der ligesom er lukket, så kulden ikke kommer ind, når de er så små.

Anmeld

13. oktober 2014

Tip!

Min søn er oktober barn, han havde almindelige strømper på hjemme og futter når vi var ude (samt dragt, alt efter hvor koldt der var.. Min mormor strikkede også en del små sokker, hans fusser var altid dejlig varme.,

Anmeld

13. oktober 2014

FrkGranger

Ville vente har en dreng med store fødder og alle dragter med fødder i har vi kasseret da han ikke kan passe dem i fødderne..

Alternativt kan du trække strømpen ud over bukserne...

Og selvfølgelig tillykke 

Anmeld

13. oktober 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Tillykke med graviditeten

jeg ville bruge heldragter/ bukser med fødder i eller strømpebukser. Men ellers tror jeg at de er gode de str du har arvet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.