En gave til far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
5 svar
5 synes godt om
13. oktober 2014

KatrineB

Hej piger :-) 

Jeg vil så gerne give min kæreste en lille sød tillykke-du-skal-være-far-gave. 

Simpelthen bare fordi han er så god ved mig i den her tid hvor kroppen lever sit eget liv, og fordi han er så pave stolt. 

Har i nogen idéer til hvad jeg kan købe? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

WilliamDSTN

KatrineB skriver:

Simpelthen bare fordi han er så god ved mig i den her tid hvor kroppen lever sit eget liv, og fordi han er så pave stolt. 

Jeg har den helt samme tanke jeg havde os tænkt mig at købe noget til min mand, men det eneste jeg kan tænke på er måske nogle sutsko eller sådan noget men det siger ikk hvor glad jeg er for hans støtte i den her svære tid.

Anmeld

13. oktober 2014

KatrineB

Nørreslet skriver:

Jeg har den helt samme tanke jeg havde os tænkt mig at købe noget til min mand, men det eneste jeg kan tænke på er måske nogle sutsko eller sådan noget men det siger ikk hvor glad jeg er for hans støtte i den her svære tid.

Nej det er svært at finde noget det sådan lige rammer plet! 

Anmeld

13. oktober 2014

L-Mortil3

Jeg købte ham bogen : jeg skal være far, fuld af sjove vittigheder, historier , gode råd m.m :-) den var et stort hit :-)

http://m.gad.dk/du-skal-vaere-far/kort-om-bogen/

Anmeld

13. oktober 2014

WilliamDSTN

KatrineB skriver:

Nej det er svært at finde noget det sådan lige rammer plet! 

Ja meget svært, min mand giver os mig enormt meget støtte, jeg døjer med mange smerter, og synes ikk altid det er helt fair over for min mand.

Anmeld

13. oktober 2014

Frk_Louise

KatrineB skriver:

Du kan lave en personlig t-shirt, tanktop eller trøje til ham på www.spreadshirt.dk 

Man kan vælge motiver, som f.eks. "Worlds best dad" eller lignende.. Du kan også selv skrive en tekst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.