Dreng på 2,5 år og Disney flyvemaskiner i bio

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
9 svar
3 synes godt om
13. oktober 2014

christinak

Hej piger

min søn og jeg har lige 1 dags efterårs hygge her i ferien og jeg tænkte om vi skulle ind og se flyve maskiner 2 i biografen. Men ved ikke om den er for voldsom? Vi elsker bio ham og jeg. Har nogle set den og kan sige om den er uhyggelig for børn eller? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

Smil

Profilbillede for Smil
christinak skriver:

Hej piger

min søn og jeg har lige 1 dags efterårs hygge her i ferien og jeg tænkte om vi skulle ind og se flyve maskiner 2 i biografen. Men ved ikke om den er for voldsom? Vi elsker bio ham og jeg. Har nogle set den og kan sige om den er uhyggelig for børn eller? 

Hej :-)

Min datter (5 år) og jeg har set den i biografen, vi så den almindelige version og hun synes den var meget uhyggelig...

Jeg havde desværre ikke været opmærksom på, at Flyvemaskiner 2 er tilladt fra 7 år, hvor imod 1'eren er for alle... 

Anmeld

13. oktober 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg vil fraråde dig, at tage din søn med ind og se Flyvemaskiner. Den er alt for voldsom til ham. Min søn på 7 år var inde og se den og han synes den var uhyggelig og meget mere voldsom en nr. 1. Han er vant til, at komme i biografen.

I øvrigt er der en årsag til, at den først er tilladt til over 7 år.

Anmeld

13. oktober 2014

Nadia&Daniel

christinak skriver:

Hej piger

Min datter på knap 4 år ville også gerne se den - men de fraråder den for børn under 7 år. Så vi har valgt at se Pedersen og Findus istedet. 

Anmeld

13. oktober 2014

Sissel

Min dreng på 3 synes den var vildt sej. Men min pige på 5 synes den var farlig, der er rigtig meget ild og ødelæggelse med i den.. Så det kommer nok an på hvor følsom han er. Det er altid min store pige der kalder hvis noget i fjernsynet blir for uhyggeligt. Samuel siger aldrig noget..

Anmeld

13. oktober 2014

Karina84

Vi skal ind og se Pedersen og Findus med ham på 3½ (hans første tur i biffen). Tænker den er mere for en på 2½?

Anmeld

13. oktober 2014

christinak

Hej alle

vi tog afsted og så filmen og han var helt vild stod på sædet og klappede da de reddede flyet og var helt optaget af den og han har leget fly der slukker brand lige siden vi kom hjem  

Anmeld

13. oktober 2014

LouiseEm

Nej! Min søn på snart 4 kunne ikke koncentrere sig, og han er ellers god til at sidde stille og se film herhjemme. Men den var også utroligt kedelig 

Den er altså også ret skræmmende, set fra et barns perspektiv. Så min anbefaling er helt sikkert nej. 

Anmeld

13. oktober 2014

LouiseEm

Vil ligesom de andre også anbefale Pedersen og Findus! Den tager vi ned og ser, for ligesom at slette den dårlige oplevelse vi havde med Flyvemaskiner 2 i biffen. 

Anmeld

13. oktober 2014

bøllen

Jeg har haft min dreng på knap 5 med inde og se den. han syntes den var god , og ikke bange. Men havde svært ved at sidde stille men det er jo ikke filmens skyld  men ville ikke tage en dreng på 2,5 med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.