san skriver:
Troede det ville være lidt rart ikke at skulle amme mere, og min søn bare kunne få en flaske og håbe på han kunne sove bedre.. Men men sådan er det ikke
i lørdags ville han jeg sikke tage mit bryst mere, efter 5 timer hvor han ikke havde spist og ikke var til freds gav jeg ham en flaske. Tænkte at jeg så ville amme ham når han vågnet, men nej samme tur. Og nu har jeg virkelig prøvet, men det går ikke, han vil kun have flaske.. Nu føler jeg ikke, jeg er nok sammen med ham
øv også.. Det skal siges at han vare begyndt at sove alene i vores soveværelset, og der sov han super godt alene. Jeg ville så prøve at sove med ham i nat, og der vågnet han mange gang.. Øv altså min lille dreng er kun tre mdr. Ved ikke hvad jeg ville med dette oplæg, bare lidt ud med lidt
...
Da min datter var 3 måneder, nægtede hun fra den ene dag til den anden at tage brystet, så hun fik stort set ikke mad i 1 døgn, fordi jeg ikke tilbød hende flasken. Dagen efter kom min menstraution.
Når man er ved at få sin første mens, så kommer man til at lugte anderledes og mælken for en anden smag, fortalte min sundhedsplejerske mig. Jeg kæmpede i 1 uge, og hun fik ikke meget mad, kun om natten. Så fik hun flasken, og så spiste hun helt normalt igen. Jeg fortsatte dog med at amme om natten, da hun gerne ville have brystet der.
Måske er det, det samme for jer. Men ring til din sp, og snak med hende om det, det hjalp mig meget. Jeg elskede at amme og det tog meget hårdt på mig, at jeg bare ikke kunne mere, da produktionen jo dalede i takt med at hun nægtede mit bryst.
Kæmpe
Ved hvordan du har det.
Anmeld