Glidecreme! Hvad siger i? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hvilken glidecreme vil i anbefalde? 

Efter lidt søgen på nettet, kan jeg forstå at der er nogle der er knap så smarte at bruge, når man forsøger at blive gravid. 

Så hvilken vil i anbefalde, hvis man forsøger at blive gravid?

Hvad er forskellen på vandbaseret og dem med silikone?

Hvad er jeres egen erfaring?

Der er et stort marked derude, fandt jeg ud af! 

Prislejet er vidt forskelligt derude, vil hellere havne med den rigtige, fremfor den billigste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

modesty

Anonym skriver:

Efter lidt søgen på nettet, kan jeg forstå at der er nogle der er knap så smarte at bruge, når man forsøger at blive gravid. 

Prislejet er vidt forskelligt derude, vil hellere havne med den rigtige, fremfor den billigste 

Er det dig der lige har oprettet en anden tråd om vandbaseret glidecreme?

Nå, men: Silikonebaseret er helt vildt meget bedre. Følelsen er mere blød, det er tyndere i konsistensen, det udtørrer ikke. Det eneste problem er at man ikke må bruge det med silikonebaseret sexlegetøj. Men så kan man jo have en vandbaseret til det specifikke formål.

Jeg vil anbefale Pjur silikonebaseret. Jeg har også hørt rigtig godt om Swiss Navy, men har ikke selv prøvet den.

Jeg aner intet om hvad der er godt eller dårligt hvis man skal blive gravid, så det må der være nogle andre der kan svare på. 

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Er det dig der lige har oprettet en anden tråd om vandbaseret glidecreme?

Nå, men: Silikonebaseret er helt vildt meget bedre. Følelsen er mere blød, det er tyndere i konsistensen, det udtørrer ikke. Det eneste problem er at man ikke må bruge det med silikonebaseret sexlegetøj. Men så kan man jo have en vandbaseret til det specifikke formål.

Jeg vil anbefale Pjur silikonebaseret. Jeg har også hørt rigtig godt om Swiss Navy, men har ikke selv prøvet den.

Jeg aner intet om hvad der er godt eller dårligt hvis man skal blive gravid, så det må der være nogle andre der kan svare på. 

Nej, det er det ikke  Jeg havde slet ikke set, at der var blevet oprettet en anden tråd. Hvordan kan jeg slette denne igen? Det er jo lidt tosset, at der er to 

Men tak for dit svar! Jeg havde faktisk kigget på nogle fra Pjur 

Anmeld

13. oktober 2014

modesty

Anonym skriver:

Nej, det er det ikke  Jeg havde slet ikke set, at der var blevet oprettet en anden tråd. Hvordan kan jeg slette denne igen? Det er jo lidt tosset, at der er to 

Men tak for dit svar! Jeg havde faktisk kigget på nogle fra Pjur 

Den anden er lidt anderledes end den her, så jeg tror ikke at det er nødvendigt at slette. 

Anmeld

13. oktober 2014

Wish

Anonym skriver:

Netop når man arbejder på PB, valgte vi faktisk at droppe glidecremer , men at bruge mandelolie i stedet for det kan fåes i Matas, og fungere perfekt! Må bruges alle steder og forringer ikke chancerne for graviditet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.