Blodprøve på fredag -gravid eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
6 svar
1 synes godt om
12. oktober 2014

kendergitte

Fik 2 æg op og skal have lavet blodprøve fredag. Da jeg før har haft 2 ua er jeg noget nervøs og skepsis overfor det her- men også fyldt med sommerfugle/håb i maven.

Har da lært, at det ikke er et spørgsmål om "hvem der mest har fortjent det" / vis tur det er- men et spørgsmål om tilfældigheder og held.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

Linkae

Krydser fingre for den er der 

Anmeld

12. oktober 2014

Babydrøm

kendergitte skriver:

Fik 2 æg op og skal have lavet blodprøve fredag. Da jeg før har haft 2 ua er jeg noget nervøs og skepsis overfor det her- men også fyldt med sommerfugle/håb i maven.

Har da lært, at det ikke er et spørgsmål om "hvem der mest har fortjent det" / vis tur det er- men et spørgsmål om tilfældigheder og held.

fingre for at den er der 

Anmeld

17. oktober 2014

Os&lilledig

De bedste tanker til jer. Fertilitets behandling er psykisk hårdt, så jeg håber virkelig på det bedste for jer <3

Anmeld

17. oktober 2014

FrkRaarup

kendergitte skriver:

Anmeld

17. oktober 2014

Mor til F

Hvordan er det gået?   

Anmeld

18. oktober 2014

kendergitte

Tak til jer der har skrevet...Men jeg må desværre fortælle, at prøven var negativ og er ikke gravid   

Jeg fik at vide af en sygeplejeske, at jeg en af de næste dage vil få en kraftig blødning /slimhinden skal ud og da jeg i noget tid har fået børnemagnyl (blodfortyndende) vil jeg bløde ret kraftigt...- Er du en af dem der også har prøvet dette ?? /er det en vild omgang ??

Er så småt ved at opgive drømmen, syntes bare det er noget ged.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.