Hendes øjne skiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej piger

min snart 1 årige datters skiller og jeg har fået tid til ambulant undersøgelse 

er der nogen mødre der kender til dette? Hvordan an det foregår og hvad jeg skal være forberedt på . 

Jeg elsker hende mega højt og hun er det smukkeste væsen ! Men er bange for at når hun skiller, bliver hendes syn dårligere ... Er bange for at hun skal døje med det i folkeskolen til den tid :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

esioul

Anonym skriver:

Hej piger

er der nogen mødre der kender til dette? Hvordan an det foregår og hvad jeg skal være forberedt på . 

Jeg elsker hende mega højt og hun er det smukkeste væsen ! Men er bange for at når hun skiller, bliver hendes syn dårligere ... Er bange for at hun skal døje med det i folkeskolen til den tid :/ 

Nu ved jeg ikke hvor meget det er. Men hos mange retter det sig med tiden 

Anmeld

12. oktober 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Hej piger

Min søsters øjne gjorde det os, hun fik briller og det rettede hendes øjne, hun er blevet meget syg i hendes voksne liv og det har gjort at hun er skeløjet igen, en lille operation kan rette det op igen.

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Min søsters øjne gjorde det os, hun fik briller og det rettede hendes øjne, hun er blevet meget syg i hendes voksne liv og det har gjort at hun er skeløjet igen, en lille operation kan rette det op igen.

Hvornår kan de opereres. ? Pg hvor farligt er det operation ?

Anmeld

12. oktober 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Hvornår kan de opereres. ? Pg hvor farligt er det operation ?

det er vidst noget med nerverne der sidder og trækker i øjet men er virkelig ikk sikker, men det skulle være en nem og hurtig operation. mener ikk den er farlig af hvad jeg har hørt.

Anmeld

12. oktober 2014

vitapigen

Jeg skelede som lille og fik briller... og da det ikke hjalp fik jeg klap for det raske øje så jeg var tvunget til at bruge det dårlige øje... det hjalp og kom af med briller og den dag i dag skeler jeg kun når jeg er træt eller fuld  

Anmeld

12. oktober 2014

Jj1709

Min datter skelede meget da hun var lille, hun fik briller og det har virkelig hjulpet meget, nu er hun 8 år og skeler kun hvis hun er meget træt.. 

Jeg vil bestemt ikk råde dig til en operation, det retter sig ved rigtig mange af de børn der døjer med det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.