støvsuger ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. oktober 2014

debbie19

vi har en aeg (staves sikkert forkert) som er ved at brænde sammen og det jeg faktisk glad for jeg får rigtig ondt i ryggen da stangen er meget kort trods jeg kun er 152 så står jeg med krum ryg fordi den ik kan gøres længere... hvilken støvsuger har i og kan i anbefale den skal ha en god lang skaft 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2014

Alexander&Lærke

Vi har en Miele som køre på 8 år.... Den er super god og stangen kan gøres kort og lang... Hvilke er en fordel da den ikke fylder så meget.  

Anmeld

12. oktober 2014

debbie19

okay har kigged på den bare ret dyr 

Anmeld

12. oktober 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har en nilfisk aero 20. Den virker upåklageligt .

Anmeld

12. oktober 2014

B&J

vi har også en Miele og den køre på 4år og den suger stadig helt perfekt. og der kan man lave røret kort og langt så den passer til mig på 159høj men også til min kæreste på 198høj

¨vores har dog bare en anden farve

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. oktober 2014

Joan ( Smallie )

Vi har også miele og den har kørt i 9 år nu og den virker stadig super med en dejlig stor pose i til alle de hunde hår der er fra sådan en schæfer. De er dyre at købe men de holder altså

Anmeld

12. oktober 2014

Mama85

debbie19 skriver:

vi har en aeg (staves sikkert forkert) som er ved at brænde sammen og det jeg faktisk glad for jeg får rigtig ondt i ryggen da stangen er meget kort trods jeg kun er 152 så står jeg med krum ryg fordi den ik kan gøres længere... hvilken støvsuger har i og kan i anbefale den skal ha en god lang skaft 

Vi har electrolux ultraone, der er netop denne statoskopiske skaft der er nem at justere i længden, suger super godt, og den er støjsvag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.