Standard størrelse på MAM suttehoveder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
1 svar
2 synes godt om
11. oktober 2014

mortilsilke

Hej piger.

Er der nogle der kan svare mig på, hvis man køber en MAM sutteflaske nede i Føtex osv, hvad størrelse er det suttehoved der følger med? Og kan man få det mindre? 

Min datter bruger dem der hedder pigeon her på hospitalet, men derhjemme har vi en masse MAM (jeg købte da jeg var gravid, dumt når man ikke ved hvad ens datter vil tage, i know). Men når vi prøver MAM sprøjter maden nærmest ud, og hun kan slet ikke styre det, så kan man få det i en mindre størrelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
VenterVanessa skriver:

Hej piger.

Er der nogle der kan svare mig på, hvis man køber en MAM sutteflaske nede i Føtex osv, hvad størrelse er det suttehoved der følger med? Og kan man få det mindre? 

Min datter bruger dem der hedder pigeon her på hospitalet, men derhjemme har vi en masse MAM (jeg købte da jeg var gravid, dumt når man ikke ved hvad ens datter vil tage, i know). Men når vi prøver MAM sprøjter maden nærmest ud, og hun kan slet ikke styre det, så kan man få det i en mindre størrelse?

Dem der er på flasken når du køber den er str 1. Dvs det er den mindste str der er. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.